Jatkoa untuvatakki kyselyyn...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vieras-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-vieras-

Vieras
Hävettää oikein kysyä, mutta. Pesin siis sen takin, koneessa, ilman tennis- tai muitakaan palloja ja nyt se on ihan littana. "Möykkyjä" siinä ei ole, elikkäs kysymys kuuluu:

tuleeko siitä uudelleen "kuohkea" kun kuivaan sitä nyt, pienellä lämmöllä, kuivauskaapissa ja käyn välillä möyhimässä? Onko ne höyhenet vaan litassa vai mahdoinko (kuten pelkäsin) pilata koko takin?

Mä oon onnistunu pilaamaan untuvatakin. Pesin koneessa ilman palloja eikä meil oo kuivausrumpuakaan. Höyhenet jäi niihin taskuihin möykkyihin vaikka kuinka yritin takkia pöyhiä välillä. Ei siit enää niin muhkeaa tullu.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mä oon onnistunu pilaamaan untuvatakin. Pesin koneessa ilman palloja eikä meil oo kuivausrumpuakaan. Höyhenet jäi niihin taskuihin möykkyihin vaikka kuinka yritin takkia pöyhiä välillä. Ei siit enää niin muhkeaa tullu.

mie oon saanu sen takaisin möyhkeäksi. Matto piiskalla vaan tarpeeks raivokkaasti kun se on kuiva

Pistä kuivausrumpuun, möyhentyy siellä. Untuvat ovat märkinä ollessaan litassa, mutta palautuvat kyllä kuivuessaan ja kun rummussa kuivaa, eivät jää möykkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

mie oon saanu sen takaisin möyhkeäksi. Matto piiskalla vaan tarpeeks raivokkaasti kun se on kuiva

Mahtaisko auttaa vielä vuoden parin jälkeen tuo piiskaus :D

Yhteistyössä