Jatko kysymys aikaisempaan korvike-alotteeseen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja axlrose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

axlrose

Jäsen
23.06.2009
656
0
16
sitä vielä mietin, et mites toi korvikkeen syöttäminen sit kun johkin lähetään, ni jos ei ole mahdollisuutta lämmittää sitä ni vetääkö vauva sitä sit ihan kylmänä/huoneenlämpösenäkin? kelpaako se?
Torstaina on neuvola käynti ja mietin et jos sillä sit siellä tulee nälkä, niinkun tuli viimeksikin kun heräs, niin ei siellä voi vissiin missään maitoa lämmittää

Ei olla vielä vauvan kanssa oikeen mihinkään lähetty just kun oli niin takkuilevaa toi imetys sen kumin kanssa ku sitä piti pestä ja asetella paikoilleen ja ei syöny kerralla vaa vähän väliä hereillä ollessa, eikä sit autossa turvakaukaloon voi tissiä tyrkkää xD et pakolliset neuvola viime viikolla ja mun sairaalareissu ollaan matkustettu nyt.. pikkuhiljaa haluan jo päästä johonkin ni täytyis osata varautua sit tohon..

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
No senhän tiedät vain kokeilemalla, että kelpaako kylmänä. Mutta neuvolassa varmasti järjestyy korvikkeen lämmitys.

nii... tos aikasemmassa alotteessa olin jo ehtinyt kertoa et tää onvähä uutta tää korvike rumba nyt :D alotettiin sunnuntaina.. noh sen näkee sit kokeilemalla

meillä on kyllä neuvolassa jopa 2 mikroaaltouunia sitä varten että voi lämmittää vauvoille maitoa ja ruokia,
mut mä syöttäisin vauvan hyvin ennen lähtöä, ja ottaisin pullon ja korvikepurkin mukaan ja jos vauvalla nälkä yllättää, ni sitte syöttää lisää neuvolassa...

Lopetin korvikkeen lämmittämisen melko nopeasti juuri sen takia että halusin vauvan tottuvan huoneenlämpöiseen. Tällöin ei yöllä tarvinnut nousta lämmittelemään vaan piti sängyn vieressä pari pulloa ja korvikepurkkia ja kun nälkää huudettiin niin samantien purkin sisältö pulloon ja suuhun. Samaten pois kotioloista oli helppoa tuo ruokahuolto kun ei tarvinnut niitä mikroja metsästää eikä varsinkaan laittaa likaiseen mikroon vauvan pulloa.

Yhteistyössä