jatkasitteko suhdetta tälläsen miehen kans?

  • Viestiketjun aloittaja ero?
  • Ensimmäinen viesti
ap
ja lisää listaan.

syötiin tuos aiemmin ja mä puhaltelin ruokaa ku oli niin kuumaa. mies käänty kattomaan muhun ja kysy aivan ihmeissään mitä sä teet. sen jälkeen tuntu inhottavalta enkä viittinyt enää puhaltaa ettei toinen ärsyynny
 
ap
huoh. kai pitäis vain kylmänrauhallisesti pakata mun ja lasten tavarat sil välin ku mies on töis. jos mies on paikalla niin en saa lähettyä ja mies alkaa aina jossakin vaihees sopimaan riitaa
 
varaäiti
ja noi nyt lukiessa alkoi sappi kiehua siihen malliin, kun joidenkin miesten elämä pyörii vaan niiden oman navan ympärillä.

miks ne sit OLI mulle tuttuja, no siks, että mä lahdin niiden ja monen muun vastaavan "ominaisuuden" vuoksi
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Jos te ette edes asu yhdessä, niin mitä merkitystä sillä on kuinka usein tiskaat, miten hiljaa olet kun mies nukkuu, jne? :D
luulekko että asiat muuttuisivat paremmaksi jos muutettaisiin yhteen? tuskin

nytkin joudun yksin maksamaan kokonaan plus-tv:n laskun vaikka mun toinen digiboxi ja kortti on miehen luona ja mies yhtälailla kattoo niitä plustv:n ohjelmia. ku sanoin että kyllä mies vaan niitä kattoo tyytyväisenä niin tämä totes että ei kai hänen pidä omalla kämpällä kysyä lupaa mitä kanavaa kattoo. ei sit tullu hänelle mieleen et vois maksaa edes osan siitä laskusta. eipä hän olis kattonu formuloita ja tennistä suorana lähetyksenä ilman mun boxia ja korttia
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja lisää listaan.

syötiin tuos aiemmin ja mä puhaltelin ruokaa ku oli niin kuumaa. mies käänty kattomaan muhun ja kysy aivan ihmeissään mitä sä teet. sen jälkeen tuntu inhottavalta enkä viittinyt enää puhaltaa ettei toinen ärsyynny
Se hän vedättää sua iha 6-0!! Häivy ennen ku oot alistettu siihen pisteeseen ettet jaksa enää lähteä!!
 
sanoja
nyt jumalauta se boksi ja kortti pois sieltä ukon kämpiltä. et suostu enää ollenkaan tuommoseen pompotteluun ja todellakin JÄTÄT tuommosen sian! samaa mieltä olen kuin aiemmat, mies on selvä narsisti ja usko mua, teet elämäsi parhaan päätöksen jos et siihen soppaan lähde. itse lähdin, ja maksan siitä liian suurta hintaa. minä ja lapset käydään yhä terapiassa, luottotietoni ovat menneet niiin etten ikinä voi enää viettää ns normi ihmisen elämää ja pelko, se on pahin. pelkään edelleen tätä narsistia ja se on jotain, jota en toivo kenellekään.

ole sinä viisaampi, ja peräänny tuon ihmisen luota!
 

Yhteistyössä