jatkasitteko suhdetta tälläsen miehen kans?

  • Viestiketjun aloittaja ero?
  • Ensimmäinen viesti
ero?
ei asuta yhes vaan seurustellaan. mulla lapsia ei miehellä

-jos en oo muistanu tai kerenny tiskaamaan ja tiskit on päivän pari ollu altaas niin mies saattaa hermotuu aika lujaa. yhen kerran sit menin tiskaaman ku mies oli veden altaaseen laittanu eikä se sit kelvannukkaa. mies otti mua lujaa käsivarresta kii ja veti pois altaan äärestä
-jos mä yritän yövuoron jälkeen nukkuu niin aika usein mies huudattaa telkkarii eikä tajua laittaa sitä hiljempaa vaikka pyydän. yhen kerran vihapäissään laitto sen vaan lujempaa, oli suuttunu ku olinkin menossa kaverien kans iltaa viettämään
-ku mies ite nukkuu niin pitäs olla aivan kusi sukassa ja hipihiljaa
-mies polttaa sisällä ku mun lapset ei oo paikalla. on tietty miehen oma kämppä mut miks pitää mut myrkyttää???
-kaljaa menee välillä aika paljo. en oo itekää raivoraitis mut viiden arkipäivän aikana 20 pulloo ei oo normaalia. noiden lisäks mies joi sit viikonloppuna kumpanaki iltana
-mies syyttää aika ajoin pettämisestä mut sitä mä en oo tehny. en jaksaisi enää syyttämistä asiasta mitä en oo tehny
-mies saattaa olla välillä helvetin ilkeä ja tympeä. oon kyllä itteki tiuskija ja osaan vittuilla mut jos mieheltä kysyy normaalisti jotain niin vastaus saattaa tulla vitun tympeästi

mies osaa olla ihanaki ja seksi sujuu mut mä alan olla aika täynnä tätä touhua
 
vieras
Jos ette asu yhdessä, miksi se stressaa sun tiskauksesta? Miten kohtelee sun lapsia - toi meinaan vaikuttaa mieheltä, joka ei välttämättä tykkää nurkissa pyörivistä toisen miehen siittämistä mukuloista?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ette asu yhdessä, miksi se stressaa sun tiskauksesta? Miten kohtelee sun lapsia - toi meinaan vaikuttaa mieheltä, joka ei välttämättä tykkää nurkissa pyörivistä toisen miehen siittämistä mukuloista?
lapsia kohtelee ihan hyvin. tietty joskus korottaa ääntä jos tekevät pahaa mut niin mäki teen. ilkee lapsille ei ole ollut
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ette asu yhdessä, miksi se stressaa sun tiskauksesta? Miten kohtelee sun lapsia - toi meinaan vaikuttaa mieheltä, joka ei välttämättä tykkää nurkissa pyörivistä toisen miehen siittämistä mukuloista?
lapsia kohtelee ihan hyvin. tietty joskus korottaa ääntä jos tekevät pahaa mut niin mäki teen. ilkee lapsille ei ole ollut
niin vielä
 
essi
Valitettavasti uskon asioiden vain pahentuvan jos muutatte yhteen...
Lähde lätkimään, kun vielä suht helposti vois, ja asia selkeästi itseäsikin askarruttaa.
Se kertoo jo jotain jos pitää pohtia jatkaako vai ei...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja tosta tiskauksesta. oonhan mäki siel niitä astioita sotkemassa. mut mä kuiteski teen lähes aina ruoan joten eikö se olis reiluu et toinen sit lähes aina tiskaa?
Niin, in a perfect world. Meillä ainakaan miehen ei tulis mielenkään tiskata kun mä olen tehnyt ruuan.
 
vieras
älä enää jatka! oon sivusta seurannut kun läheinen ihminen on samanlaisessa suhteessa ja mies on täysi narsisti. nyt vaikea päästä siitä eroon ku toinen osaa manipuloida hyvin! ja vaikka lupaa vähentää juomista niin tahti vaan kiihtyy. Ja tällä narsistilla on nuo kaikki mainitsemasi piirteet..joten kehotan että lähde vielä kun voit! jo lastesi takia
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja tosta tiskauksesta. oonhan mäki siel niitä astioita sotkemassa. mut mä kuiteski teen lähes aina ruoan joten eikö se olis reiluu et toinen sit lähes aina tiskaa?
Niin, in a perfect world. Meillä ainakaan miehen ei tulis mielenkään tiskata kun mä olen tehnyt ruuan.
Hui kuinka kamalia parisuhteita! Onkin tuo oma ukko ihana!
 

Yhteistyössä