Jatkaisinko suhdetta miehen kanssa, jolla on vauvafetissi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nelli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nelli"

Vieras
Kertomansa mukaan mies kiihottuu siitä, jos häntä kohdellaan kuin vauvaa. Esim. haluaisi istua vaippa päällä syöttötuolissa, lutkuttaa tuttia jne.

Itse en todellakaan haluaisi tuollaiseen touhuun osallistua. Varsinkin ällöttää ajatus, että jos jatkossa saisimme lapsia, niin mies arvatenkin hoitaisi heitä kulli pystyssä. Tämä poislukien on kuitenkin kyseessä ihan ok mies.

Tuli mieleen, että onko mahdollista, että ihminen voisi hillitä tämän tyyppisen halunsa siten, että se ei näkyisi mitenkään ulospäin (tai päästä siitä kokonaan eroon)? Onko muilla kokemusta vastaavasta?

Fetisseistä on ihan lähtökohtaisesti todella hankala päästä eroon. Jos kiihottuu jostain jutusta niin sitten siitä vaan kiihottuu.

Itse en lähtisi tuollaista katselemaan.

Pidän itseäni kohtuullisen avarakatseisena, mutta on myönnettävä että tuonkaltainen fetissi veisi kyllä itseltä mielenkiinnon. En nyt tiedä, tarvitsisiko omista lapsista niinkään olla huolissaan, jos mies kiihottuu nimenomaan ajatuksesta että olisi itse lapsi. Mutta poikkeaa kyllä omista mieltymyksistäni turhan rajusti.

Kuinka monella on natsifetissi?
Kuinka paljon on pedofiileja?
Kenellä on agalmatofilia?
Jne.?

Kuinka moni ei kehtaa myöntää näitä "sairaita" fetissejään? Miettikääpä sitä.

Yhteistyössä