K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos avustaAlkuperäinen kirjoittaja nostetaan :pätkälle eiiiii kun jätkälle
Mut sä et ole kuitenkaan menossa ylihuomenna Selloon?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mun ei ole :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mut sä et ole kuitenkaan menossa ylihuomenna Selloon?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mun ei ole :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mut sä et ole kuitenkaan menossa ylihuomenna Selloon?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Mun ei ole :saint:![]()
No sittenhän mä tapaan siellä sinutkinAlkuperäinen kirjoittaja Tikru:Mä olen hyvin suurella todennäköisyydellä![]()
Persana...ei olisi pitänyt sanoa |O Mutta toisaalta...mäkin olen silloin siellä Sellossa. Hyppikää rauhassa, tulen sitten lauantai-iltana katsomaan, onko palstaa enää edes jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Meneekö Jätkä joskus Selloon? Onko se kauppa?
Saatais taas hyppiä pöydille.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Persana...ei olisi pitänyt sanoa |O Mutta toisaalta...mäkin olen silloin siellä Sellossa. Hyppikää rauhassa, tulen sitten lauantai-iltana katsomaan, onko palstaa enää edes jäljellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Persana...ei olisi pitänyt sanoa |O Mutta toisaalta...mäkin olen silloin siellä Sellossa. Hyppikää rauhassa, tulen sitten lauantai-iltana katsomaan, onko palstaa enää edes jäljellä![]()
Eli la ollaan vapaita.. jihuu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mitä työ sellossa teette?![]()