jassoo, sitä on sitten yksi kaveriperhe vähemmän, ei varmaan soitella enää ikinä koska mä olen kaksnaamanen paska...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eläinsuojelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eläinsuojelu

Vieras
...siis heidän mielestään..

tein eläinsuojeluilmoituksen kun he TAAS jättivät koirat yli vuorokaudeksi yksin.
sitten valitetaan kun on kusta ja paskaa lattialla.

koirat on tosi vähällä liikunnalla ja ruokintakin on vähän mitä on, kyllä päivittäin ruuan saavat, mutta hirmu pienen määrän. laihoja luikkuja kumpikin, ei kuitenkaan ylilaihoja.

olen sanonut miljoona kertaa näiden 5 vuoden aikana, että jos otetaan koira, niin sen kanssa myös ollaan, et se otetaan mukaan tai sit jäädään kotiin kun ollaan kerta tietoinen valinta tehty.

minä olen tän viisi vuotta hyvää hyvyyttäni käynyt niitä koiria hoitamassa ja päästämässä ulos koska muuten ne on sisällä sen vuorokauden putkeen.

kamelinselkä katkes nyt ja otin yhteyttä paikkakunnan eläinsuojeluvaltuutettuun jonka kanssa palaan illemmalla paremmin asiaan ja mietitään jatkoa. ja kerroin tämän myös koirien omistajille ja olen nyt paska ihminen ja kaksinaamainen kusipää ja plääplää.

hitto että keittää!!!!!!!!!!!

Ehkä sun kannalta hyväkin, että tuollaiset ihmiset katoaa ystäväpiiristä. Mä en ainakaan haluaisi kaveerata moisten eläinrääkkääjien kanssa :mad:. Ja koirat ainakin kiittävät, jos pääsevät parempaan hoitoon!

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22916201:
olitteko siis sopineet et sä käyt niitä koiria nytkin hoitamassa?

ei. mä kuulin muualta et koirat ovat taas keskenään kun ovat reissussa... tiedän missä niiden vara-avain on...

[QUOTE="vieras";22916266]Eli siis he eivät ikinä pyytäneet sua koiravahdiksi, vaan sä itse tarjouduit, kun kuulit että ovat jättämässä elikoita yksin?[/QUOTE]

en mä tiedä onko tarjoutua oikea sana, mä vaan pokkana kävin siellä hoitamassa ne. mä en pystyis nukkumaan öitäni jos jättäisin viattomat luontokappaleet "kitumaan".

Alkuperäinen kirjoittaja eläinsuojelu;22916284:
en mä tiedä onko tarjoutua oikea sana, mä vaan pokkana kävin siellä hoitamassa ne. mä en pystyis nukkumaan öitäni jos jättäisin viattomat luontokappaleet "kitumaan".

Ihan oikein periaatteessa teit kun hoidit eläimet, mutta lain mukaan sulla ei olisi oikeutta mennä luvatta toisen asuntoon, vaan sun olis pitäny jo heti aikaisemmin tehdä ilmoitus. Nythän tää kääntyy sua vastaan kun olet omin luvin toisen asuntoon mennyt.

jos nää ei ole sulle lupaa antaneet sinne mennä niin sähän olet myös syylistynyt rikokseen, vaikkakin sulla on ollut siihen syy, mut silti.
oletko sitten varma ettei kenenkään muun kanssa ole sovittu koirien hoidosta noina päivinä?

en mä salaa ole siellä käynyt, joka kerta olen ilmottanut et kävin ja kaikki ok.

mä en algoma todellakaan ymmärrä mitä säs tarkoitat??!!! tai toivon et ymmärrän väärin..

oikein toimittu. Et kai oikeasti edes haluaisi olla tuollaisten kanssa tekemisissä. Jos tuttavapiirissä olisi tuollaisia k.päitä niin sylkisin päin näköä! Eläimiä ei kohdella huonosti ja tuohan on silkkaa kidutusta jättää hoitamatta ja ulkoiluttamatta! Järkyttävää miten ihmiset on idiootteja!

tommoses tilantees olis tietty ollu hyvä ensin sanoa heille että näin tulee käymään jos touhu ei muutu. sitte olis selvä peli.

mä olen sanonut niille monta kertaa, että tän touhun on loputtava tai mä otan yhteyttä eläinsuojeluun. ollaan riidelty tästä asiasta monia kertoja ja mikään ei vaan muutu. nyt en jaksanu kertakaikkiaan enää.

KUka niista koirista nyt pitaa huolta?
Ei paasteta naapurin mammaa enaa koirien kans.
Sina pidit huolta koirista aikaisemmin, nyt ei kukaan.
Kai ymmarrat mita yritan sanoa?

tähän mä edelleen haluaisin selityksen mitä tällä tarkoitetaan?! koska mä todella toivon että et tarkoita et tein väärin?! et olis pitäny antaa tän touhun jatkua ja koira olis ollu mun kontolla?

oikein teit!!!!

ja tohon "asuntoon luvatta menemisestä", mulla on kaveriperhe joiden luo mulla on avain ja se on mulle käytännössä kun toinen koti jonne mä voin periaatteessa mennä ihan koska vaan, luvalla tai ilman. eihän sitä tiedä vaikka apn tapauksessa olis kans kyse jostain vastaavasta. toivottavasti koirat saa uuden kodin!!

Yhteistyössä