järvepääläisten rentoutuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punaja

Vieras
Jaahas tässä on ollu vähän kutinaa josko ens vuuden puolella..vaikka heti alkuvuodesta lähettäs "ulkoilee". Olisko halukkaita mukaan?? Mentäs vaikka baariin tai syömään tai risteilylle (mun suosikki) mammat riviin järjesty :D Olishan noita vaihtoehtoja..keilaamaan..ratsastamaan (apua) tai muuta. Ängettäs isolla lössillä pitämään hauskaa.

Tänä vuonna ei varmaankaan enää kerkee tapaamisia järkkäämään joten hyvää joulua ja rauhaisaa uutta vuotta. Kiireet painaa päälle joten mietintä myssyt päähän ja ideoimaan. :saint:

Mää olisin oikein kiinnostunut vaikka nyt risteilystä, jotain rentoutumista me äiditkin tarvitaan!!!
Vasta olen tänne muuttanut, enkä ole tapaamisissanne käynyt, mutta kait silti joukkoon kelpuutatte?

Mie ainakin hyvällä omallatunolla ottaisin pikkaisen vapaata ihan vain tyttöjen kesken!!

Minulla on 3 lasta ja kaikki tyttöi :) eskarilainen, viisi vuotias ja pieni vauveliini.

Niin, jos on parempia ehdotuksia joulun jälkeisestä ajasta tätä silmällä pitäen niin kaikkihan otetaan vastaan!!!

Joo mäkin tykkäisin risteilystä. Vois todella irtaantua kotioloista hetkeksi. Meillä pärjää isukki vaikka koliikki vauva onkin (+2vuotias ja 7vuotias) Tammikuussa heti vaan keräämään porukkaan ja pienelle risteilylle B)

höh ootte jo heti alku vuodesta lähössä :/ minä en mukaan pääse kun tammikuussa on muutto edessä ja sitten helmikuussa on laskettuaika. no täytyy odottaa että jos ootte myöhemmin järjestämässä uusia rentoutumis reissuja niin silloin tämä likka lähtee mukaan heti :kieh:

pippuri..pyöräytäs se pienokainen pihalle niin pääset kemuihin mukaan :D Eihän tässä vielä tiietä et lähetäänkö sitä mihinkään vai ei ja missä vaiheessa. Voihan se olla että kevääksi vois suunnitella jokun mega tapahtuman :laugh:

Hyvää joulua vaan kaikille.. :saint:

Kuulostaapa kivalta :)
Oon tässä hommassa vielä aika untuvikko, ja pari vuotta ollaan nyt asusteltu Järvenpäässä, Nummenkylässä.

Kotoa löytyy mies ja -01 ja -04 syntyneet pojat.
Tosi mielelläni lähden mukaan, jos jonkun sortin tapaamisia järjestyy :)
Miten tästä eteenpäin? Tätäkö palstaa seuraillaan, vai?

Täälläkin yksi uusi ilmottautuu! :attn:
Tosin myönnän etten varmaan risteilylle tulis :p mutta muihin tapaamisiin sitäkin mielummin!!

Pistetäänkö tähän vähän listaa mistäpäin kaupunkia olette??
Koska ois kiva saada myös jotain päiväkävelyseuraa mutten toiselle puolelle kaupunkia jaksais juosta :ashamed:
Me siis täällä Laurilassa!!

Tsau ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Rentoutumiset yms. kuulostaa tosi kivoille, mut vähän hankaloittaa asiaa se, et imetän poikaa edelleen (syntyny 03/04). Vai onko tarkotus ottaa lapset mukaan ja viettää vähemmän rentouttava päivä :laugh:
Lenkkeilyseura tekis terää, kohta kevät jo kutsuu ulos. Asun Kinnarissa ja perheeseen kuuluu minun ja pojan lisäksi mies ja koira.

Pari päivää menee tässä vielä sisätiloissa toipuessa aivan kamalasta mahataudista... :(

Mut palaillaan asiaan!

Moi sastai ja piltti jotka paljastitte olinpaikkanne!! :wave:
Piltille tiedoksi että Laurila on tässä Pohjoisväylän varrella Peltolan lähellä, eli ei kauheen kaukana!
Sastaikin asuu lähellä =)

Mites olis tapaamiset?? :attn:
Muutkin saa vielä ilmottautua!!
Mistäs punaja ja piltti on?? B)

Yhteistyössä