järvenpääläiset yhteen pinoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kisumisu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kisumisu83

Jäsen
18.10.2004
479
0
16
Tässä on monessa eri kohtaa ollut järvenpääläisiä mutta haluaisin teidät kaikki kerätä yhteen kasaan. Itse pari kk järvenpään jampassa asunut 21 vuotias naikkonen ja perheestä löytyy mies 19 ja poika vähän reilu 3kk. Minuun saa yhteyden sähköpostilla tai messengerillä osoitteesta kisumisu2000@hotmail.com
Terveisin: Laura & Matias

joo oliskin kiva saada kaikki jäkeläiset samaan letkaan. Siitähän sitä vois muodostaa sitten pikku pikku piirejä vaikka iäin, perheen koon, tai vaikka hiusten värin mukaan :p

Itse 30 kymppinen kolmen lapsen kotiäiti :saint: (poika 98, tyttö 02 ja poika 04) Perheessä joukon jatkona isäntä ja pari isohkoa koiraa.

Kipin kapin pinoutumaan kaikki yhteyttä saa ottaa marsu102@hotmail.com

täälläkin olisi yx,joka on melkein jäkeläinen,mäntsälän puolella asutaan,ihan rajalla.
olen 27v. kolmen tytön (syntyneet -00,-02 ja -04) kotiäiti.
laittakaas ihmeessä viestiä tulemaan osoitteeseen aijde@jippii.fi ja pinoutukaas muutkin!

Hei! Olen 29v. ja odotamme esikoistamme. Vastikään muutimme alueelle, joten mielellään tutustuisin muihin äiteihin. Toivottavasti muitakin odottajia "pinoutuu" mukaan.

Heippa!

Olen 28-vuotias esikoista odottava (rv 13) tuleva äityli Järvenpäästä. Asun Peltolassa mieheni, poikapuoleni ja kahden kultaisennoutajan kanssa. Olisi mukavaa tutustua muihinkin odottajiin, kun en täältäpäin oikein ketään tunne. Minulle voi meilailla osoitteeseen emilia1976@luukku.com. Mukavaa viikonloppua teille kaikille!

Hei!

Tervehdys Järvenpääläiset. Minä olen 34-vuotias. Perheessä mies, reilun vuoden ikäinen poika ja kolmevuotias tyttö. Mies vuorostaan nyt kotona. Teriojalla asutaan. Aloitin tuossa pari kuukautta sitten taas työt, niin että äitiysloma on ainakin tältä erää ohi.

Uusi äippä ilmottautuu mukaan! Ikää on 23v, perheeseen kuuluu myös isi, poika 2v3kk, kaksi kissaa ja masuasukki rv15. Olen kohta jäämässä erityisäitiyslomalle. Ja poika jää myös kotia..eli uudet ystävät ovat tervetulleita =) Asutaan kinnarissa.

ilmottaudun kanssa tänne... pitänyt jo jonkin aikaa mutta tunnukset katos niin piti uudet laittaa.
eli olen 21v ja lapset 10/00, 11/02 sekä la 27,2.
pitäiskös sopia joku paikka ja aika missä koko kööri näkis??? laittais sen ajan parin viikon päähän jolloin vielä muitakin kerkiää mukaan jos haluaa!

joo hyvä ajatus pippuri.. B) mehän tavataan keskenämme ens viikolla..voishan sinne tietty tulla muitakin vai mitä olet mieltä?? ;)

Mitäs muut on mieltä kimppajutuista ;) :p

niin tervetuloa rantapuistoon klo 11 ollaan ainakin pippurin kanssa sinne menossa jälkikasvujen kanssa.. :saint: mukaan mahtuu porukkaa tietenkin sää varauksella. Itse olen sokerista tehty enkä mielellään lähde vesisateeseen :kieh:

mepä oltiin rehveillä..olishan siellä ollu tilaa muillekkin ;) mut jos ei kiinnosta niin minkäs teet. :headwall:

Eiköhän me pippurin kanssa tavata uudemmankin kerran. Muksuilla ainakin leikki meni yksiin..ainakin hesellä :p

Yhteistyössä