Mieshän on selvä psykopaatti ja tuossa kirjeessä paistaa läpi se, kuinka hän pesee itseään pois syystä. Että kaikki on väärin ymmärrystä ja itseasiassa hän on vähän niinkuin uhri jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:27 Doomed kirjoitti:Aika tyypillinen juttuhan tuo oli. Ymmärsinkö mä oikein et sillä naisella olis ollu joku suhde?
en missään nimessä hyväksy tollasta tekoa, mutta mun on helppo nähdä ainakin osa niistä syistä, jotka johti tuohon surmaan.
Sanoinko mä että mä hyväksyisin sen murhan? Kyllä se paistaa läpi, et mitä se yrittää tolla kirjeellä ajaa takaa, mutta siitä huolimatta mä nään niitä syitä. Väärin se oli, tottakai, mutta huonon itsetunnon omaava mies yhdistettynä jonkinmoiseen persoonallisuushäiriöön ja vahvaan naiseen ei ole hyvä yhdistelmä.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:40 vieras kirjoitti:\Mieshän on selvä psykopaatti ja tuossa kirjeessä paistaa läpi se, kuinka hän pesee itseään pois syystä. Että kaikki on väärin ymmärrystä ja itseasiassa hän on vähän niinkuin uhri jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:27 Doomed kirjoitti:Aika tyypillinen juttuhan tuo oli. Ymmärsinkö mä oikein et sillä naisella olis ollu joku suhde?
en missään nimessä hyväksy tollasta tekoa, mutta mun on helppo nähdä ainakin osa niistä syistä, jotka johti tuohon surmaan.
Ei kai persoonallisuushäiriö yhdistettynä kenenkään ihmiseen ole kovin hyvä yhdistelmä...Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:43 Doomed kirjoitti:\Sanoinko mä että mä hyväksyisin sen murhan? Kyllä se paistaa läpi, et mitä se yrittää tolla kirjeellä ajaa takaa, mutta siitä huolimatta mä nään niitä syitä. Väärin se oli, tottakai, mutta huonon itsetunnon omaava mies yhdistettynä jonkinmoiseen persoonallisuushäiriöön ja vahvaan naiseen ei ole hyvä yhdistelmä.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:40 vieras kirjoitti:\Mieshän on selvä psykopaatti ja tuossa kirjeessä paistaa läpi se, kuinka hän pesee itseään pois syystä. Että kaikki on väärin ymmärrystä ja itseasiassa hän on vähän niinkuin uhri jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:27 Doomed kirjoitti:Aika tyypillinen juttuhan tuo oli. Ymmärsinkö mä oikein et sillä naisella olis ollu joku suhde?
Kas kun ei sitä maininnut kirjeessä vaikka muuten muisti toimi niin h.elvetin hyvin kun tommoset rimssut jakso riipustaa.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:27 vieras kirjoitti:Hulluhan tuo on kun 69 iskua veitsellä löi ja verellä kirjoitti seinään!
jUU, KOVOTTAVAA TEKSTIÄ, KUIN SUORAAN JONKUN KALLONKUTISTAJAN TERMEJÄ LAINATTU.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:58 melle kirjoitti:Puolustuspuheenvuoro kirjeessä oli kuvottava... Kaikki selitetty systemaattisesti ja jäsennellysti... :$
Uskon, että Jarmo on käynyt joskus ammattilaisen luona, tai sitten hän on yksinkertaisesti erittäin sairas. Kaksi lausetta nostivat Jarmon mielen tuolta erittäin hyvin esille: 1. Jarmo ei lyö naista (puhuu itsestään 3. persoonassa ja kieltää jyrkästi tapahtuneen, vai eikö veitseniskuja lasketa lyönneiksi?!) ja sitten se em. lauseen alapuolella ollut kakkoskohta, joka alkaa myös sanalla Jarmo.. (en muista sanatarkkaan, niin en lainaa)Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:02 räkättirastas kirjoitti:\jUU, KOVOTTAVAA TEKSTIÄ, KUIN SUORAAN JONKUN KALLONKUTISTAJAN TERMEJÄ LAINATTU.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:58 melle kirjoitti:Puolustuspuheenvuoro kirjeessä oli kuvottava... Kaikki selitetty systemaattisesti ja jäsennellysti... :$
Yrittää poju olla vähän liiankin fiksu... toivottavasti kostautuu kunnolla.
Klikkaapas tuota ap:n viestissä olevaa osoitetta...Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:22 missä kirje kirjoitti:mahtaako joku tietää millä sivuilla kirje luettavissa kokonaan?
en ymmärrä miehen tekoa, olisi mielenkiintoista lukea, miten hän tekonsa selittää..
Juu tuo kävi silmään kun puhuu itestään 3. persoonassa. Ei ole tolla ukolla kyllä kaikki kotona. :/Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:13 melle kirjoitti:\Uskon, että Jarmo on käynyt joskus ammattilaisen luona, tai sitten hän on yksinkertaisesti erittäin sairas. Kaksi lausetta nostivat Jarmon mielen tuolta erittäin hyvin esille: 1. Jarmo ei lyö naista (puhuu itsestään 3. persoonassa ja kieltää jyrkästi tapahtuneen, vai eikö veitseniskuja lasketa lyönneiksi?!) ja sitten se em. lauseen alapuolella ollut kakkoskohta, joka alkaa myös sanalla Jarmo.. (en muista sanatarkkaan, niin en lainaa)Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:02 räkättirastas kirjoitti:\jUU, KOVOTTAVAA TEKSTIÄ, KUIN SUORAAN JONKUN KALLONKUTISTAJAN TERMEJÄ LAINATTU.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:58 melle kirjoitti:Puolustuspuheenvuoro kirjeessä oli kuvottava... Kaikki selitetty systemaattisesti ja jäsennellysti... :$
Yrittää poju olla vähän liiankin fiksu... toivottavasti kostautuu kunnolla.
Kaikista pelottavinta on, että ystäväni elää tällä hetkellä tällaista eristettyä elämää, mies on systemaattisesti erottanut hänet yksi kerrallaan ystävistään... Ja me emme voi mitään... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:48 Alma Puunaula kirjoitti:Mielenkiintoista luettavaa, vaikka kammottavaa.
Mies on murhannut vaimonsa iskien veitsellä 69 kertaa, ja tuossa kirjeessään puhuu perheenjäsenten luottamuspulasta ja selän takana vehkeilystä..
Ja ne parisuhdeneuvot...