Järkytyin, mutta sitäkin tyytyväisempi, että lapseni isä on nykyään exä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin baarissa exäni ja hänen kavereidensa kanssa. Jossain vaiheessa iltaa istuttiin kaikki vierekkäin ja vieressäni istui mulle tuntematon mies. Exäni joku tuttu tai kaveri. Tää vieressäni ollut mies alkoi hipelöimään mua, eikä lopettänut vaikka kielsin!

Aattelin sitten sanoa tästä exälleni, joka alkoi seuraamaan tilannetta. Sitten kun näki, että taas se hipelöi niin iski tätä miestä välittömästi turpaan. En osannut odottaa, että noin tekee. Järkytyin kun posautti miestä nyrkillä naamaan ihan täysillä.

Ilmeisesti exä on aika väkivaltainen ja onneksi ei olla enää yhdessä. Voitteko uskoa? Mielestäni asian olisi voinut selvittää juttelemalla.

[QUOTE="vieras";24906007]Peesi, mikset itse käskenyt miehen lopettaa?[/QUOTE]

lukivaikus vai mikä, aloituksessa selvällä suomenkielellä lukee, että aloittaja kielsi lääppimästä.

[QUOTE="vieras";24906007]Peesi, mikset itse käskenyt miehen lopettaa?[/QUOTE]

No kielsin monta kertaa. Ja yleensä miehet uskoo kerrasta, mutta ei kaikki. Ei tämä känninen juntti.

Mä olisin itse tirvaissut tai ainakin puristanut haarovälistä niin ettei hetkeen tule lähelle. Aika avutonta. Toki mies kuin mies kännissä puolustaa ja hermostuu moisesta.

[QUOTE="alkup.";24906036]No kielsin monta kertaa. Ja yleensä miehet uskoo kerrasta, mutta ei kaikki. Ei tämä känninen juntti.[/QUOTE]

Miten olisi pöydän vaihto tai pokelle ilmoittaminen?

Känniseen junttiin ei tehoa "voisitko millään lopettaa" vaan "jo se nyt on prkle jos ne kädet ei pysy erossa musta, haluutko seuraavaks niistää niskasta?"

• Tykkää
Reactions: ...
[QUOTE="alkup.";24906036]No kielsin monta kertaa. Ja yleensä miehet uskoo kerrasta, mutta ei kaikki. Ei tämä känninen juntti.[/QUOTE]

No oletko vähän tyhmä, kun jäät silti siihen viereen hiplattavaksi. Olitis itse joko käskenyt ukon häipyä tai häipynyt itse, jos et omaa auktoriteettiä. Ihme avuton akka, kun joutuu jotain eksää pyytämään suojeliakseen joltain typeriltä känniääliöiltä.

Kyllä mä sitä kehotin lopettamaan aika kovin sanoin. Itse en harrasta väkivaltaista käytöstä, enkä varsinkaan halunnut puristaa sitä miestä munista, yöks. Ties vaikka olisi siitä enemmän vielä innostunut. Miksi mun olisi pitänyt siitä lähteä. Mennä johonkin baarin nurkkaan yksin jurottamaan?

Luulin, että exä olisi sanomisellaan saanut hipelöinnin loppumaan tai sitten olisi poistanut tämän miehen vierestäni. Mutta toki loppuihan se hipelöinti nyrkin iskuunkin.

[QUOTE="vieras";24906210]Moni nainen olisi vain hyvillään, kun miehet suojelevat.[/QUOTE]

Minua tuollainen inhotti. Vielä kun joutui todistamaan sitä, tapahtui ihan vieressäni. Vähän kuitenkin juntti se mies, kun luuli että saa mua kosketella mielin määrin. Ei exäkään hyvin käyttäytynyt, mutta ehkä se yks ääliö tajus että voipi tuollaisesta tulla pataan.

Yhteistyössä