N
Neljän äiti, ei ylipainoinen
Vieras
Mulla on neljä lasta joista vanhin on koulussa ja nuorin taapero. Kyllä mä mielestäni noita vahdin ihan iän ja kehitystason mukaan mutta silti välillä sattuu ja tapahtuu. Nuorin on perheen rämäpää, kovasti menossa isompien kanssa ja 1,5vuotiaana kiipeää jokapaikkaan kun vähän silmä välttää. On tippunut syöttötuolista pariinkin kertaan kun olen ollut vieressä laittamassa ruokaa sisarukselle, nopea kun on. Ei ole halvaantunut ja kaikissa tippumisissa on saanut korkeintaan kuhmuja ja mustelmia.
Tuo on myös nopea riisumaan itsensä ja mieluiten nakuilisi 24/7. Varmaan on joku naapuri voinut kauhistella ettei ison perheen äiti edes kerkeä tai viitsi lapsiaan pukea kun muksu juoksee alasti pihalle. Tosiasiassa voidaan olla puettu jo 3-4 kertaa sinä päivänä. Mustelmatkin hävettää, pelkään että kuvittelevat ettei tuon perään katsota yhtään. Kuitenkin vahdin tuota enemmän kuin muita yhteensä taaperoiässä eikä muilla tuollaisia kolhuja tullut.
Ne maailman surullisimmat silmät, nekin löytyy kun lapsi ei saa haluamaansa jäätelöä.
Tuo on myös nopea riisumaan itsensä ja mieluiten nakuilisi 24/7. Varmaan on joku naapuri voinut kauhistella ettei ison perheen äiti edes kerkeä tai viitsi lapsiaan pukea kun muksu juoksee alasti pihalle. Tosiasiassa voidaan olla puettu jo 3-4 kertaa sinä päivänä. Mustelmatkin hävettää, pelkään että kuvittelevat ettei tuon perään katsota yhtään. Kuitenkin vahdin tuota enemmän kuin muita yhteensä taaperoiässä eikä muilla tuollaisia kolhuja tullut.
Ne maailman surullisimmat silmät, nekin löytyy kun lapsi ei saa haluamaansa jäätelöä.