Järkyttävät ovulaatiokivut!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
vai onkohan sittenkään oviskipuja..
Lopetin pillerit kuukausi sitten ja kuukautiseni tulivat heti lopetuksen jälkeen. Harrastimme seksiä noin viikko kuukautisten jälkeen jolloin ei pitänyt tietenkään olla vielä ovulaatiota lähelläkään ja sen jälkeen onkin sitten ollut helvetti irti. Vatsa kokoajan täynnä ilmaa, suolisto tukossa jne. Onkohan vaan normaalia kovemmat oviskivut vai onko jollain alkanut näin raskaus?

Mieheni on ollut vajaa kaksi viikkoa työmatkalla, joten viimeisen kerran olemme harrastaneet seksiä kaksi viikkoa sitten. Kuukautiseni pitäisivät alkaa 9 päivän kuluttua.

Mulla ainakin molemmat raskauden alkaneet järkyissä ilmavaivoilla ja närästyksellä! Ennen kun testi edes näytti plussaa, oli maha aivan sekasin, hirveet ilmavaivat, kamala närästys.Yh, nyt kun kolmatta yritetään niin ei oo noita ikävä...

Jos ei itse ole kärsinyt voimakkaista ovulaatiokivuista, ei voi sanoa, etteikö kyse olisi juurikin ovulaatiokivuista.

Ap., minulla myös toisinaan ovulaatiokivut ovat aivan järjettömiä, välillä taas miedompia. Ovulaatiokivut ovat voimistuneet iän myötä. Myös ensimmäinen ovulaatio raskauden jälkeen on aiheuttanut voimakkaammat kivut. Voisin jotenkin vetää jonkinlaisen spekuloivan johtopäätöksen, että myös elimistösi on ollut horrostilassa pillereiden ajan (kuten raskausaikana), ja nyt ensimmäinen ovulaatio sen jälkeen aiheuttaa voimakkaammat kivut. Toivottavasti seuraava ovulaatiosi on miedompi, mikäli et nyt tästä kierrosta raskautunut (oletettaen, että se oli tarkoituksenasi).

Yhteistyössä