Järkyttävät oviskivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatsakipuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vatsakipuinen

Vieras
Onkohan enää edes normaalia nää mun oletetut oviskivut. Alkoivat kuopuksen syntymän jälkeen, josta nyt tänään tasan 4vuotta.
Nyt kestäneet 8 päivää, eilen oli kierron 14.päivä ja kipu oli aivan kamala. Söin päivän mittaan 5 burana 800mg, mutta ei niistä ollut mitään apua. Kipu tuli samalla tavalla kuin supistukset ja tuntui eniten keskellä alavatsaa, just kohdun kohdalla. Säteilee myös alaselkää, pakaroihin ja nivusiin. Illalla sit kipu loppui ihan yht'äkkiä ja ajattelin että se oli siinä tältä kiertoa.
Nyt taas alkoi alavatsaa särkeä..............
Oon käynyt gynellä ultrassa ja sanoi, että on epäilee oviskipua, mutta siinä vaiheessa kipu tuntui eniten oikeassa munasarjassa. Kohdussa oli 3,5cm myooma. Voiskohan se aiheuttaa noi kivut? Luulis, että jos johtuu siitä, kipuja olis myös muulloin kuin ovisaikaan.
Lääkäri suositteli kierukkaa, ikää 41v.

Onkohan enää edes normaalia nää mun oletetut oviskivut. Alkoivat kuopuksen syntymän jälkeen, josta nyt tänään tasan 4vuotta.
Nyt kestäneet 8 päivää, eilen oli kierron 14.päivä ja kipu oli aivan kamala. Söin päivän mittaan 5 burana 800mg, mutta ei niistä ollut mitään apua. Kipu tuli samalla tavalla kuin supistukset ja tuntui eniten keskellä alavatsaa, just kohdun kohdalla. Säteilee myös alaselkää, pakaroihin ja nivusiin. Illalla sit kipu loppui ihan yht'äkkiä ja ajattelin että se oli siinä tältä kiertoa.
Nyt taas alkoi alavatsaa särkeä..............
Oon käynyt gynellä ultrassa ja sanoi, että on epäilee oviskipua, mutta siinä vaiheessa kipu tuntui eniten oikeassa munasarjassa. Kohdussa oli 3,5cm myooma. Voiskohan se aiheuttaa noi kivut? Luulis, että jos johtuu siitä, kipuja olis myös muulloin kuin ovisaikaan.
Lääkäri suositteli kierukkaa, ikää 41v.

mulla ei ole ylimääräisiä vuotoja, menkat säännölliset mutta todella runsaat. Syön niihn Cyklokapronia, muuten hg laskee alle 100.

Eikö myomaa leikata? Onko varmana myooma tai kenties jotain muuta? Mulla leikittiin iso myooma ja lopulta koko kohtu ja toinen munasarja (ikää 38v) Kivut olivat sietämättömät ennen leikkausta, mene hyvä ihminen uudestaan lekuriin selvittämään asiaa ja hoitamaan se kipu pois!!! Voimia

[QUOTE="vieras";22439308]ettei olis endoa...[/QUOTE]

Ultrattiin alkusyksystä ja gyne sanoi, että endoa ei ole. Kipua olis silloin myös menkkojen aikaan. Naistenklinikalla kävin.

Yhteistyössä