Järkyttävät nuo Linstin hinnat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen"

Vieras
Käytiin tänään mummon ja pojan 3v kanssa Lintsillä. Mentiin ihan vaan pikaisesti käymään, ei ajateltu viettää kuin pari tuntia.

Ajateltiin sit mennä yhteen tai kahteen laitteeseen, koska poika on aika arka, eikä uskalla vielä lähteä mihinkään kovaa menevään laitteeseen.

Uskomattomia nuo hinnat: olisi siis pitänyt ostaa 37e maksava ranneke kaikille tai sitten kertalippuja 7e kpl.

Meille siis maksaisi 21e, että menisimme vaikka kerran 3min kestävään maisemajunaan.

Aika hyvin Lintsi edesauttaa, ettei sinne ole kannattavaa mennä vain pistäytymään, vaan pitäisi olla koko päivä ja ostaa ranneke.

Musta on kyllä tosi kallis hinta 2x37e esim jos mä menisin sinne pojan kanssa, joka ei kuitekaan suostu edes käymään kuin parissa rauhallisessa laitteessa.

Samaa katsoin täällä paikallisessa Peukkula -nimisessä lasten seikkailupuistossa. Lapsille lippu on kohtuuhintainen (18e) lapsi mutta aikuisestakin joutuu maksamaan 12euroa. Eli jos menisin kahden lapsen kanssa niin hinta on 48euroa sisäänpääsystä. Minusta toi aikuisten hinta pitäis olla edes vähän edullisempi, kun tuskin sinne aikuiset menee muuta kuin vahtimaan omia lapsiaan.

Yritimme mennä sinne Kotkot-junaan, mutta koko laite oli jumissa, kun jonkun lompakko oli tippinut sinne ja etsivät sitä yli 30min.
Sisäänkäynnin vieressä on vielä kummitustalo, jossa on juuri noita-akka, joka kiljuu ikkunasta aivan 50cm tuon pienen laitteen vieressä, joten poika ei edes siinä uskaltanut seisoa.

No mut eihän se kotkot oo ainoa lälly sielä ilmasissa.

Ehkä Siuomessa saisi olla lapsille enemmän "turvallista" tarjontaa esim. tvstä, huvipuistoissa ym. On jotenkin mennyt raisummaksi ja levottomammaksi sisältö 15-20 vuoden aikana.

[QUOTE="vieras";28605241]Aikuisille ne kaikki ei oo maksuttomia ;)
Mut kuitenkin olis niitä ollunna vielä[/QUOTE]

Ei vai? Niissähän lukee kyltissä "maksuton". Ei kai ne voi aikuisilta silloin mitään maksua periä?

[QUOTE="vieras";28605320]Maksuton - pituusrajat huomioiden. ELI jos on alle 140 cm tarkoitettu laite, kovin moni aikuinen ei pääse, meijän perheestä ei pääse kuin tuo 6v loput on yli mittaisia, ja noita on niistä ilmaisista vissiin 4 eli niin kuin sanoin vielä jäi 7 laitetta[/QUOTE]

Eli siis niihin laitteisiin ei pääse aikuiset.. mutta miten toi maksu nyt liittyy tähän? Kyllä mä oon lukenu muualta, että ne on ilmasia myös aikusille (ne mihin aikuset saa mennä).

Eli siis niihin laitteisiin ei pääse aikuiset.. mutta miten toi maksu nyt liittyy tähän? Kyllä mä oon lukenu muualta, että ne on ilmasia myös aikusille (ne mihin aikuset saa mennä).

Voi venäjä.. vääntää ratakiskoa..

AIKUISILLE tai oikeammin yli 140 senttisille ihmisille on maksuttomia laitteita vähemmän kuin lapsille tai siis alle 140 senttisille, koska osaan maksuttomista ei pääse yli 140 cm
TAI vastaavasti alle 100 senttisille on vähemmän koska osassa maksuttomista laitteista on pituusraja pitää olla yli metrin että voi mennä.

Jos siis on vaikka 120 cm niin pääsee kaikkiin maksuttomiin ;) :)

Noita maksuttomia laitteita, joihin pääsee aikuinen ja lapsi on 6kpl, laskin Lintsin sivuilta nyt. Niistä 2-3 on sellaisia, mihin uskaltaisi poika lähteä.

Lintsi vaan aika tohokkasti rajaa asiakaskuntaa pois lipun hinnoilla. Lyhytaikaiset piipahtajat jätetään täysin huomioimattta. Ainoa järkevä keino olisi viettää koko päivä Linstsillä.

Ja on aika järkyttävää maksaa 37e pienelle lapselle, joka kävisi vain parissa laitteessa.

Uudistus on typerä. Vaikka itselläkin pieni lapsi vielä ja hyötyy nyt ilmaisista. Mutta entäs parin vuoden päästä, kun ne pikkulaitteet ei enää riitä. Sitten pitää ostaa 37e ranneke vaikka ei pituus riitä kaikkiin. Vai meinaako palstamammat pistää tenavansa vielä kouluikäisenäkin vain vauvojen laitteisiin? Kaikki pitäisi ilmaista olla... Kyllä sitä rahaa ihmeesti on kaataa kurkusta alas juhannaksena ;)

Mä en nyt oikein ymmärrä sun logiikkaa. Meinaatko että hän menisi niihin maksullisiin laitteisiin, jos ei ilmaislaitteisiinkaan uskalla mennä kuin pariin kolmeen? Eikö ne laitteet sitten riitä? Mä en kyllä muutenkaan lähtis mihinkään huvipuistoon, jos siellä on pari kolme laitetta mihin lapsi uskaltaa mennä. Ostoskeskuksissa on niitä kolikoilla toimivia pikkulaitteita, mä kävisin kyllä tuossa tapauksessa niissä. Ja siis en tarkoita millään pahalla tätä, mutta ehkä kannattaisi odottaa pari vuotta, jotta lapsi saisi enemmän irti Lintsistäkin.

Ja tosiaan, siinä mielessä uudistus on huono, että kaikki maksaa saman, vaikkei edes pituus riitä kaikkiin härveleihin. Siinähän pistetään maksamaan jostain sellaisesta, mitä ei ole edes mahdollista saada.

Yhteistyössä