Järkyttävä sana: SINKKU-ÄITI!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄITI VAAN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon kans niin vanhanaikanen, että en ymmärrä sinkku-sanan käyttöä perheellisten yksinhuoltajien yhteydessä. Enkä muuten ymmärrä tätä laajennetun itsemurhan käsitettäkään, jota taas on viime aikoina kosolti viljelty mediassa. Kummallisia juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Dogimamma:
Mä oon kans niin vanhanaikanen, että en ymmärrä sinkku-sanan käyttöä perheellisten yksinhuoltajien yhteydessä. Enkä muuten ymmärrä tätä laajennetun itsemurhan käsitettäkään, jota taas on viime aikoina kosolti viljelty mediassa. Kummallisia juttuja.

Mikä on perheellinen yksinhuoltaja?
-siis lapsen/lasten yksinhuoltajako...

Enkä ole kuullut tuosta laajennetusta itsemurhastakaan...

:ashamed:

Minusta sinkku on ihminen jolla ei ole PARIsuhdetta mut lapsi(a ) voi tietysti olla.Ei mulla lapsen kanssa ole parisuhdetta...

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Yh-äiti ei välttämättä ole sinkku. Eikä kaikki sinkkuäidit ole yksinhuoltajia, suurin osa lienee yhteishuoltajia.....

nimenomaan.. en ole yh-äiti koska mulla on yhteishuoltajuus :whistle:
enkä mä kyllä ole sinkkukaan enää...
mut kyllä minkin mielestä nuorelle äidille jos on sinkku niin ihan hyvin sopii sinkkuäidiksi sanoa..

Sinkkuäiti kuulostaa ilmeisesti jotenkin paremmalta kuin yksinhuoltaja (yh:si kai sanotaan kaikkia, vaikka olisikin yhteishuoltajuus) . Salarakaskin kuulostaa paremmalta kuin toinen nainen..
Nykyään kaikki tahdotaan sliipata kivaksi, sieväksi, mukavaksi..

Yhteistyössä