Järkyttävä paljastus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZiggyStardust
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en mäkään olis vaatinut että mieheni ottaa,mutta ostetaan nyt kumminkin molemmille,nähtäväksi jää tottuuko pitämään sitä.
Kyllä se mua rakastaa ihan ilman sitä sormustakin sormessa,tai edes naimisiin menosta huolimatta että mä en ainakaan kaipaa mitään tälläsiä ulkoisia merkkejä=)

Mutta tässäpä vielä järkyttävämpi paljastus.... emme menneet kihloihin lainkaan joten miehellä ei ole sormusta ollenkaa. Koittakaa nyt saada ilmaa keuhkoihinne...

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Ei minunkaan. Kihlasormus vain on.

Kohiskaapa tätä. Itse en käytä sormuksiani lainkaan, vaikka mies käyttää!!!!!

Hyvin harvoin tulee mullakaan pidettyä sormuksia. Oisko 8 avioliittovuoden aikana ollu parin ekan vuoden ajan ja nyt vain satunnaisesti. Miehelleä vain kihlasormus. Ei tullut mieleen edes hankkia vihkisormusta...

Alkuperäinen kirjoittaja ZiggyStardust:
Mutta tässäpä vielä järkyttävämpi paljastus.... emme menneet kihloihin lainkaan joten miehellä ei ole sormusta ollenkaa. Koittakaa nyt saada ilmaa keuhkoihinne...

Oletko varma että se on sinun mies?

Tähänkin ketjuun: Te menitte kyllä kihloihin mutta ette hankkineet kihlasormuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tähänkin ketjuun: Te menitte kyllä kihloihin mutta ette hankkineet kihlasormuksia.

no ei me ainakaan menty,kihlaus on lupaus tulevasta avioliitosta,me ei luvattu mitään me vaan todettiin menevämme naimisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oletko varma että se on sinun mies?

Niin, apua jos se onkin oikeesti naapurin rouvan mies!!! Ja tuli tehtyä lapsiakin sitten!!!

Yhteistyössä