Järkyttävä hiustenlähtö kun vauva täytti 4 kuukautta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hupsista"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hupsista"

Vieras
Siis niitä alkoi vaan tippua päästä. Tuntuu että kuukaudessa hiukset on ohentunut jo puolella. Milloin tämä hiustenlähtö tasoittuu? Kaikenlisäksi nyt on kauhea juurikasvu, mutta ei uskalla laittaa vaaleita raitoja, ne tippuu kuitenkin pois päästä enkä voi kuvitella että menisin kampaajan tuoliin käsiteltäväksi....varmaan tulisin kaljuna pois :D

Imetän vielä vauvaa. Voiko imetysaikana värjätä hiuksia ylipäänsä? Ajattelin jos kotona laittais varovasti jotain tuohon juurikasvuun.

Minulla oli esikoisesta aivan karmea sulkasato juuri tuosta vaiheesta alkaen. Varmaan 1/3 hiuksista lähti parin kuukauden aikana. Kasvoivat onneksi takaisin jossain vaiheessa.

Minulla sama juttu!
Ja minä en kyllä ole uskaltanut itse mitään värjäillä, ovat kuitenkin kampaajat sen verran ammattilaisia, että ajattelen heidän osaavan laittaa värin turvallisemmin kun minä... Ja minä kyllä olen värjännyt hiuksia niin raskauden kun imetyksenkin aikana, nyt varsinkin on ihan pakko laittaa väri kun näyttää niin ohuelta hiirenhännältä ilman sävyjä...
Minäkin haluaisin kuulla koska tämä helpottaa !

Itsellä hiustenlähtö kesti sen pari kk. Kävin leikkauttamassa lyhyemmän mallin ja laitoin ruskean monivivahteisen sävyn jonka sai helpommin näyttämään paksummalta ja nyt kasvatan takaisin entiseen mittaansa. Meni n. puoli vuotta, että hiukset alkoivat pikkuhiljaa olla yhtä paksut kuin ennen. :)

Kiitos vinkeistä....ajattelin jos laitan tummanvaaleaa sävyä tuonne juureen (joka on nyt siis jo 3-4 cm). Olen tehnyt niin ennenkin ja lopputulos on ollut ihan kiva, jotenkin punertava :o Täytyy käydä kesällä leikkauttamassa jonkin verran hiuksia, ja jos hiusten lähtö tasoittuu ennen syksyä, voisi käydä ottamassa taas raitoja.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä