M
MehtäänMenee
Vieras
Mua vaan v.t.aa se, että mies ravaa sukulaisilla aina auttelemassa ja korjaamassa mm. tietokoneita, talousasioita ( verotus yms.) ja sitten kotona kaikki saa olla puoliks rikki tai keskentekoisena, kuten vaikkapa remontti. Meni eilen vuoden vanha läppäri rikki niin eipä oo oma kone niin tärkeä korjata, kun ei itse sitä tartte, mutta mä tarviin moneen arkipäivänkin asiaan. Juutas. Muilla tälläisia yltiöavuliata, että kotona jää sitten hommat puoleen väliin. Että tästä tulis pitkä valitus.
Onko täällä yhtään naispuolista ihmistä, joka sattuis tietään kannattaako vuoden vanhaa läppäriä korjuuttaa vai onko järkevämpi ostaa uus? Tilaan heti, jos joku viisas osais neuvoa. Järkeä maksaa laajakaistaa mikäli vehkeet ei kunnossa. Sama koskee talossa listojen laittoa, vetimien ruuvaamisia. Taidan kohta ruveta kahvittelemaan siis ja vain kahvittelemaan naapurin timpurin kanssa. Huoh.
Onko täällä yhtään naispuolista ihmistä, joka sattuis tietään kannattaako vuoden vanhaa läppäriä korjuuttaa vai onko järkevämpi ostaa uus? Tilaan heti, jos joku viisas osais neuvoa. Järkeä maksaa laajakaistaa mikäli vehkeet ei kunnossa. Sama koskee talossa listojen laittoa, vetimien ruuvaamisia. Taidan kohta ruveta kahvittelemaan siis ja vain kahvittelemaan naapurin timpurin kanssa. Huoh.