JÄRKI LÄHTEE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MehtäänMenee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MehtäänMenee

Vieras
Mua vaan v.t.aa se, että mies ravaa sukulaisilla aina auttelemassa ja korjaamassa mm. tietokoneita, talousasioita ( verotus yms.) ja sitten kotona kaikki saa olla puoliks rikki tai keskentekoisena, kuten vaikkapa remontti. Meni eilen vuoden vanha läppäri rikki niin eipä oo oma kone niin tärkeä korjata, kun ei itse sitä tartte, mutta mä tarviin moneen arkipäivänkin asiaan. Juutas. Muilla tälläisia yltiöavuliata, että kotona jää sitten hommat puoleen väliin. Että tästä tulis pitkä valitus.
Onko täällä yhtään naispuolista ihmistä, joka sattuis tietään kannattaako vuoden vanhaa läppäriä korjuuttaa vai onko järkevämpi ostaa uus? Tilaan heti, jos joku viisas osais neuvoa. Järkeä maksaa laajakaistaa mikäli vehkeet ei kunnossa. Sama koskee talossa listojen laittoa, vetimien ruuvaamisia. Taidan kohta ruveta kahvittelemaan siis ja vain kahvittelemaan naapurin timpurin kanssa. Huoh.

kai sä nyt osaat ite vetimet ja listat laittaa? Tee miehestäsi turha ja hoida hommat itse, vaikka sitten naapurin timpurin kanssa :D. Kysyppä läppärin takuusta vielä, kun on niin tuore tapaus että saattaapi mennä vielä takuun piikkiin?

Meillä vähän samaa vikaa! Omat hommat saa odottaa mutta muita autellaan vaikka ne ei ees auttele meitä! Mutta saa hän kyllä sitten kiitosta siitä kun on apuna toisille! Ehtiihän ne listat laittaa myöhemminkin... :)

Asuttu jo tätä taloa neljä vuotta. Oon puhunu hyvällä ja hieman painokkaastikin. Nyt kirjoittelen kymmenen vuotta vanhalla pöytäkoneella, joka toimii kans miten sun sattuu. Eli tänään näyttää toimivan. Huomisesta ei taasen tiedä. Mun mies on muutenkin helvetin hidas liikkeinen. Sanon sille joskus, että ota kaks tai kolme askelta yhden hinnalla. Rahaa tuo kyllä talouteen eipä sillä. Kuten itsekin. En oo avuton nainen. Saisin ne listat itekin, jos vaan alkaisin opetteleen. Kysymys nyt metallilistoista. Ottaa vaan pannuun ajattelu, että muut ensin ja sitten oma perhe, kun kerkeää tai löytyy se hiivatin sopiva aika. JÄRKI PIMENEE TÄSTÄ AJATTELEMISESTA.

Takuuta vielä maaliskuun eka viikolle. Soitin ja pistin nyt miehen hoitamaan loput. Tänään eikä viikon päästä! Meikän tuuria tämäkin, että kone postaa heti takuun loppumisen viimemetreillä. Saapas nähdä minkälaista venkoilua sen takuunkin kans sitte on.

Yhteistyössä