Järki lähtee tän yskän kanssa. Viittä vaille lähössä yöpäivystykseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuva

Vieras
Siis ihan taukoomatta yskää, limaista, ärsyttävää, pissat tulee housuun yskimisestä, kukaan ei saa kotona nukuttua kun mä yskiä paukutan.

Poskiontelot ovat myös kipeät, liittyyköhän tää yskä siihen? Codesan comp ei auta yhtään, aina vaan kurkkua ärsyttää ja yskittää.

Mun pitäis vielä olla suht järjissäni vkonlopun kun meidän lapset sairastaa...

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
hunajaa hunajaa ja hunajaa B)

Joo, kokeiltu. Hunajapöllyssä, teepöllyssä, mustaherukkamehupöllyssä ja huumattuna Codesanilla ja **ttu aina vaan yskittää. Eipä ne tietty sille mitään lekurissakaan tee, mutta jos lähtis autoon yskiin välillä, sais muut nukutuksi.

Auts, otan osaa. Muistan kun ittellä oli viimeksi ärsytysyskää ja miehen piti saada kuitenkin nukutuksi niin mä istuin sitten yöllä keittiössä nieleskelemässä kuivaa näkkileipää ja omenaa yms isoina paloina.

Viileä ja kostea huoneilma? Riittävä nesteiden juonti? Mulle aikoinaan kivikaudella Helsingin sairaanhoito-opistossa opetettiin tekniikka, jolla potilaalta voi "rummuttaa" limat ulos keuhkoista.

Salmiakki.

'Serkkupoika' lukee laakariksi ja on nyt niilla harjotus kierroksilla' - oli ensiapuasemalla jonne tuli mies ambulanssilla kun oli kurkku kipea!!!! Etta kuinka ihmeen kipea sen kurkun tarttee olla jotta ihan ambulanssi pitaa tilata sairaalaan vientia varten?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
'Serkkupoika' lukee laakariksi ja on nyt niilla harjotus kierroksilla' - oli ensiapuasemalla jonne tuli mies ambulanssilla kun oli kurkku kipea!!!! Etta kuinka ihmeen kipea sen kurkun tarttee olla jotta ihan ambulanssi pitaa tilata sairaalaan vientia varten?? :D

No äkkiseltään sanoisin että paise kurkussa joka haittaa hengitystä ;)

Ja ap:lle jos tuntuu että ahistaa niin silloin päivystykseen niin saat avaavaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ei päivystykseen yskän takia, pliis.

Niin, mikä sit on parempi jos kotikonstit ei enään riitä, mä ainakaan en saanut happee kun yskin niin paljon ja sit oksensin koko ajan yskimisestä :snotty:

ja sillon ei herätetty lääkäriä, vaan hoitsu anto tropit mulle ja pyys puoli tuntia istuskeleen. ja auttoi.

Yhteistyössä