Jari Sinkkonen puhuu ihan asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en minä nyt noin tuota artikkelia lukenut. Sitä tavallista arkea voi kyllä olla ihan tarpeeksi, vaikka rahaa riittää ulkomaanmatkoihinkin jne. Pettymyksiä pitää lapsi kokea, mutta ei köyhän lapsi niistä jatkuvista pettymyksistä ole sen onnellisempi niiden pettymysten takia kuin rikkaankaan.

[QUOTE="pieras";29095870]En mä lukenut tosta artikkelista mitään mistään hienoista paikoista...[/QUOTE]

kyse olikin ns latuajasta. täälläkin toitotetaan aian siitä että on laatuaikaa ja laatuaikaa se normaali arki on tärkeämpi kuin se tekemällä tehty yhteinen aika josta ei kumpikaan nauti

mun mielestä tuossa ei sen kummemmin puhuttu laatuajasta, tai normaalista arjesta, vaan just siitä et teki lapsen kanssa mitä tahansa, niin se oikeasti lapsen tukeminen on se tärkein asia.
ja se et lapsi kohdataan yksilönä, joka ikävaiheessa.se kiltti pieni alakoululainen on se sama kiltti pieni lapsi silloinkin kun murrosikä tuo rajut muutokset ja vanhempien hermot on tiukoilla.

Jari Sinkkonen on fiksu mies :heart: olen lukenut useita hänen teoksiaan ja tunnen, että ollaan samoilla linjoilla useissa lasten kasvatusta koskevissa asioissa hänellä on jalat maassa ja sellaista maalaisjärkeä noissa jutuissa eikä mitään "psykiatri kikkailua".

• Tykkää
Reactions: leijona-76

Yhteistyössä