Jano-raskausoireko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentoemo-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lentoemo-76

Aktiivinen jäsen
30.10.2007
2 669
1
36
Olen tässä epäillyt sairastuneeni diabetekseen, kun on niin kova väsy, huimaa, kuvottaa ja lisäksi ihan sairas jano. Mutta kun googlasin nuo oireet, tuli paljon juttuja raskausoireita. Tädin pitäisi kyllä tulla kylään vielä illan kuluessa, mutta:

Onko kenelläkään ollut kova jano alkuraskaudessa, ehkä jo ennen plussausta?

Kiitos vastauksista ja hauskaa iltaa.

Tv. mieluummin raskaana kuin diabetes :laugh:

sillon ku olis pitäny menkat alkaa niin alkokin hirvee jano mä join varmaan monta litraa ja siitä huolimatta tuntu että kieli jää kurkkuun kiinni ja kuolee janoon...muutaman päivän päästä tein testin ja se janon tunne hävis kyllä jossain vaiheessa onneks

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sillon ku olis pitäny menkat alkaa niin alkokin hirvee jano mä join varmaan monta litraa ja siitä huolimatta tuntu että kieli jää kurkkuun kiinni ja kuolee janoon...muutaman päivän päästä tein testin ja se janon tunne hävis kyllä jossain vaiheessa onneks

No kun ootin tätiä jo eilen tai viimeistään tänään, kolme päivää sitten nega, olikin vasta 13. päivää oviksen jälkeen ja sitten eilen alkoi tää jano. Ja kun huippaa ja nukuin 10 tuntia ja väsyttää silti.

Huippaus ja kuvotus voi olla ihan psyykkistäkin, tai varmaan onkin, mutta ei kai jano...? :whistle:

Ja noi väsymykset ja huippaukset laitan kyllä ihan PMS-oireidenkin piikkiin, mutta tää jano rupes huolestuttaan, että onko nulla nyt diabetes, kun mulla on vissiin PCO ja siihen liittyy se insuliiniresistenssi, että kyllä se diabeteskin ON mahdollista :ashamed:

kyllä se ihan " normaali jano" lähtee juomalla mutta tämä jano ei häviä vaikka kuinka jois! toivotaan parasta!

tiedoks että kaikki eivät ole koskaan edes käyneet odotuspuolella eikä vauvapuolella eikä laihdutudpuolella...

Alkuperäinen kirjoittaja jopa on tarkkaa!:
kyllä se ihan " normaali jano" lähtee juomalla mutta tämä jano ei häviä vaikka kuinka jois! toivotaan parasta!

tiedoks että kaikki eivät ole koskaan edes käyneet odotuspuolella eikä vauvapuolella eikä laihdutudpuolella...

ei hitsi mitä tää kone sekoaa, siis lainaus kuuluu tuohon omia alotuksia pinoon...

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
lentoemo-76?? Kannattaisko keksiä omia aloituksia.. näin nimittäin tämän saman odottajissa!!!!!

:laugh: :laugh: Että oikein omia aloituksia! Jos mä täällä aloituksen teen niin en kyllä esim. kaikkia mitäs nyt-palstan sivuja ensin käy läpi että josko asiaa on kuitenkin kysytty jo.

Yhteistyössä