Jännittää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
Mulla on ihan paniikki päällä kun jännittää huominen rakenneultra! Huijui! Jännittää että onko vauvalla kaikki kunnossa tuolla, oon niin paljon niitä ikäviäkin rakenneultra-tarinoita lukenut :'(
Toivottavasti kaikki on hyvin ja eipä kyllä haittais jos sukupuolikin selviäisi!

Kyllä kaikki varmaan hyvin on :) se että näkeekö ne vielä sukupuolta on eri asia.Mulla kolme lasta ja yhdestäkään ei osattu tuossa vaiheessa sitä sanoa.Mutta toivotaan!

Suurin osa vauvoista syntyy terveinä, vaikka ne kaikkein kamalimmat tarinat ovatkin yleensä niitä, joista puhutaan eniten. Eiköhän kaikki ole ihan hyvin :hug: .
Meillä on selvinnyt molempien lasten sukupuoli rakenneultrassa :heart: . Eka tyttö, toka poika.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Kiitos vastauksista! Kyllä mäkin uskon et kaikki on hyvin, mut elämä voi yllättää. Mä kerron sit teillekin miten meni jahka koneelle sit seuraavan kerran eksyn. =)

ai, yhden toisen vastauksesi perusteella et anna elämän yllättää vaan voit periaatepäätöksellä siihen vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä jos vauva ei ookkaan ok. onko sulla periaatepäätös, miten toimit sitten?

Heh, tässä tämä nähdään. Nyt mulle vittuillaan minun periaatteista kun oli se Monelle miehelle lapsia-ketju. Arvasinhan minä.

Ei ole kuule periaatetta, sellainen vauva syntyy kuin on syntyäkseen.

Harmailla on norsun muisti, ja ne on helkutin pitkävihaisia.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...... =)

Kiitos vastauksista! Kyllä mäkin uskon et kaikki on hyvin, mut elämä voi yllättää. Mä kerron sit teillekin miten meni jahka koneelle sit seuraavan kerran eksyn. =)

ai, yhden toisen vastauksesi perusteella et anna elämän yllättää vaan voit periaatepäätöksellä siihen vaikuttaa.

Laita ihmeessä linkki missä viestissä niin sanon? :o Ohhoh!
Mä en todellakaan jaksa enää palata selittämään sulle rautalangasta siitä periaatteestani että minä päätän milloin ja kenen kanssa hankittuna värkistäni vauvoja tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Heh, tässä tämä nähdään. Nyt mulle vittuillaan minun periaatteista kun oli se Monelle miehelle lapsia-ketju. Arvasinhan minä.

Ja OSA jääny sen kuuluisan junan kyydistä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Joo =) Tää on niin tätä! B)

Yhteistyössä