V
vieras
Vieras
Olen ollut koko ikäni jojolaihduttaja, vuosi sitten lahdutin 10kg ja lihoin ne aika nopeasti takaisin. Ja joka kerran laihdutetut kilot on tulleet korkojen kera takaisin. Olen aina laihduttanut kitudieeteillä ja syönyt tosi vähän. Luullut, että nopeiten tulee tuloksia niin. Yhfä nopeasti olenkin saanut nämäkin kilot tiputettua, mutta nälkää ei ole tarvinnut nähdä. Nyt tämä viimeisin urakka ei alkanutkaan syömättömyydellä ja pikadieetillä vaan olen syönyt joka päivä itseni kylläiseksi, mutta pienempiä ja terveellisempiä annoksia. Painoindeksi pudonnut 32->23 ja muutaman kilon voisin vielä pinnistää. Kuitenkaan en enää niin orjallisesti ja tarkasti laihduta. Paino junnannut kuukauden samassa mikä toisaalta on hyvä juttu, ei ole ainakaan noussut. Viimeksi kun laihdutin niin paino nousi heti laihdutuksen lopettamisen jälkeen monta kiloa ja parin kk päästä olin lähtötilanteessa. Nyt olen vähän toiveikkaampi tämän "tapauksen" suhteen, olen lukenut ja opiskellut laihduttamista eli terveellisesti syömistä. Jos herkuttelen, tiedän mikä olis paras herkku laihduttajan kannalta jne. Jos käyn pikaruokaravintolassa, otan salaatin jne. Tähän uuteen elämäntapaan vaan pitäis tottua, mutta se ois niiiiiiiiiin helppo lipsahtaa taas entisiin ruokailutottumuksiin....