Jännittää... huomenna salille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja truu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

truu

Vieras
Kamala miten jännittää.. Menen huomenna paikalliseen fressiin tutustumaan. Nyt mietin kuumeisesti mitä tarvii ottaa mukaan.
Kellään kokemusta/tietoa noista tutustumis käynneistä? Siitä saa viikon ilmaset käynnit.
Itse oon miettiny salilla käyntiä monesti, mutta sos.tilanteiden pelko ja oma nolotava lihavuuteni ja surkea yleiskunto aina estäny menemästä.
Nyt veljeni vaimo sai minut houkuteltua sille tutustumiskäynnille.
Tsempatkaas ees vähän! :D

No ihan treenivaatteet ja juomapullo mukaan. Onko kaapeissa lukot vai pitääkö olla oma munalukko mukana? Niitä tosin saa yleensä saleilta tiskiltä lainaankin. Kai sun veljen vaimo opastaa sua laitteiden käyttöön? Vai opastaako joku henkilökunnasta? Väärille tavoille ei kannata oppia ettei tuu vammoja ajan saatossa. Sitten vielä joku järkevä ohjelma käyttöön.

En yhtään tiedä tartteeko omia lukkoja tms mukaan.
Veljeni vaimo käy salilla sen verran eri aikaan kuin minä pääsen niin hänestä ei apuja ole paikan päällä.
Mietin vaan tarvitsenko jo ekana päivänä juomapulloa ja treenivaatteita kun on vasta saliin tutustumis kerta.
Voi itku kun nyt uskaltaisin olla rohkea ja vaan mennä reippaasti pelostani huolimatta..

Mitä ihmettä? Tottakai salivaatteet päälle ja juomapullo mukaan, vai farkuissako aattelit treenata? Jos et oikein tiedä mitä laitteissa tehdään, mene vaikka aluksi johonkin crosstrainerille tai pyörään polkemaan ja kattele vähän mitä muut tekee. Hyvin se menee !!

Yhteistyössä