Jännittää ensiviikko mies työmatkalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jännittää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jännittää"

Vieras
Aina jotenkin jännitän jäädä kaksin lapsen kanssa. Etenkin yöt jännittää. levoton 3,5v nukkuja. Lisäksi hyvin kiintynyt isäänsä ja kyselee jatkuvasti vaikka mitä touhuaisimme että milloin isä tulee kotiin?ei meinaa mennä nukkumaan ilman isää yms.

Tiedän tunteen. Mieheni on paljon työmatkoilla ja vaikka olenkin siihen tottunut, niin silti joka kerta miehen lähitessä on sellainen vähän epätoivoinen olo. Lapsi on 1 v 8 kk ja täysin vahdittava tapaus ;) Ja kyllä muakin ne yöt jotenkin jännittää aina.

En osaa muuta sanoa kuin että ota päivä kerrallaan :)

Tiedän tunteen. Mieheni on paljon työmatkoilla ja vaikka olenkin siihen tottunut, niin silti joka kerta miehen lähitessä on sellainen vähän epätoivoinen olo. Lapsi on 1 v 8 kk ja täysin vahdittava tapaus ;) Ja kyllä muakin ne yöt jotenkin jännittää aina.

En osaa muuta sanoa kuin että ota päivä kerrallaan :)

Kiitos tsempeistä. Mukavaa että joku tajuaa mitä tarkoitan. Meilläkin ollut näitä viikon poissaoloja useita siitä lähtien kun lapsi oli 1v2kk mutta silti jotenkin outoa. Viimeksi oli mies viikon poissa 1v sitten.

[QUOTE="jännittää";26075824]Kiitos tsempeistä. Mukavaa että joku tajuaa mitä tarkoitan. Meilläkin ollut näitä viikon poissaoloja useita siitä lähtien kun lapsi oli 1v2kk mutta silti jotenkin outoa. Viimeksi oli mies viikon poissa 1v sitten.[/QUOTE]

Aaa, eli edellisestä viikon poissaolosta on noin pitkä aika. Kyllä se varmasti jännittää.

Mulla mies on sen viikon pätkän pois vähintään 3 kertaa vuodessa, siihen päälle myös pari 2-3 viikon poissoloa ja lisäksi viikottain 1-2 päivää/yötä. Helpolla kuitenkin pääsen, kun mies ei kuitenkaan ole kuukausitolkulla jollain komennuksella kuten monilla on.

Ainakin on ihanaa, kun aamut ja illat on valoisia. Mä olen nyt alkanut ulkoilla lapsen kanssa vielä 18-19 aikaan, kun muuten illat tuntuu niin kauhean pitkiltä kahdestaan.

Yhteistyössä