Jannen mielestä maksullisissa käyminen ei ole vaimon pettämistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tähän ei voi kuin todeta että japanilaiset ovat melkoisia laumasieluisia vässyköitä

Eihän tolleen käyttäytyvä mies ole MIES ensinkään.

Siis suomalaisen perinteisen miekäsityksen mukaan. Eikä kyllä ole minunkaan käsitykseni mukainen.

Päivän hauskin.


Joskus aattelin että ois kiva mennä ruokamatkalle japaniin mut harkitsenpa uudelleen.
Et kai oikeasti ota palstapaskiaisen juttuja tosissasi? Tyyppi vaikuttaa alamaailman diileriltä juttuineen. Mikä lie hämäräheikki.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
vierailija
Äh mä en loukkaannu muiden ihmisten jutuista ne on mitättömiä ininöitä . Tiiäks mä oon läski ja mulla on läski kaveri ja me leikkimielisesti keksitään läski vitsei toisista ja nauretaan. Tiiäks mikä oli hauska ku mies sanoi et tunnen 5 läskiä ja sä oot neljä niistä:D eli mä oon niin läski et täytän neljä paikkaa 😂
Ai kuinka läski, kiloissa? Luulin aina et oot tosi hoikka :D
 
Tähän ei voi kuin todeta että japanilaiset ovat melkoisia laumasieluisia vässyköitä

Eihän tolleen käyttäytyvä mies ole MIES ensinkään.

Siis suomalaisen perinteisen miekäsityksen mukaan. Eikä kyllä ole minunkaan käsitykseni mukainen.

Päivän hauskin.


Joskus aattelin että ois kiva mennä ruokamatkalle japaniin mut harkitsenpa uudelleen.
Kyllä Japaniin kannattaa turistina matkustaa, vaikka ei kaikista sikäläisen työelämän perinteistä pitäisikään. Mielenkiintoinen, turvallinen ja siisti maa.

Japanilaiset (kuten muutkin aasialaiset) ovat tosiaan paljon yhteisöllisempiä (=laumasieluisempia) kuin suomalaiset. Mutta se on hassua, että sitten arvostelet noita japanilaismiehiä tuolla perinteisellä "eihän tuo ole mikään mies"-argumentilla, jolla on tapana nolata yhteisistä normeista ("perinteinen mieskäsitys") poikkevaa miestä. Juuri samalla logiikalla ja sanoilla Japanissa kritisoidaan niitä, jotka toimivat toisin eivätkä lähde Soaplandiin.

Esimerkki-Soapland

Japanilaista huomaivaisuutta: asiakkaiden autojen rekisterit peitetään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mikä tää Soapland on?
Olisit näpännyt sitä linkkiä.... :sneaky:

 
Viimeksi muokattu:
9MM
No täällä syyään lihat extra rarena.😬
Uskaltaa syyä kun on puhdasta lihaa.

Mut joo, eiköhän nää ruokajutut nyt ollut tässä. Keskityttäs ap:n aiheeseen niin meitä ei tartte paheksua.🤗
Ainiin kun keitän luulientä ni millä asteella tuo hoituj sen 12 tuntia? 1-6 ne o speksit mitä on tässä asiassa käytössä. Ja siis litkinkö vain sitä vettä? Mihkä se auttoikaan?
 
vierailija
Nojoo kun jouduin kellikselle ni sain lääkityksen ja lihosin. Me saatiin annosteltu ruoka ja joo kävi vieraita jotka toi herkkui ei se selitä et paino nous 46 kiloo. Pahimmillaan painoin 136kg. Nyt 118 tavote 90 kilo mitä ennen painoin. Tai no olin 90-95
Joo noi lääkkeet on kyl pahoja lihottajia.. Varsinkin antipsykootit, moni lihoo helposti sen 120 kiloiseksi, ja niistä on tosi vaikea päästä eroon.

Ps. Luuliemestä, helpoin on ostaa valmista luuliemijauhetta (biomed) jota voi helposti laittaa lusikalla vaikka keittoon tms.
 
9MM
Joo noi lääkkeet on kyl pahoja lihottajia.. Varsinkin antipsykootit, moni lihoo helposti sen 120 kiloiseksi, ja niistä on tosi vaikea päästä eroon.

Ps. Luuliemestä, helpoin on ostaa valmista luuliemijauhetta (biomed) jota voi helposti laittaa lusikalla vaikka keittoon tms.
mut mitä se hyödyttää vai siis paasto? Siis laitan sitä lusikallissia vaik jauhelihakettoon? Saako sitä tyyliin prismasta?
 
Ainiin kun keitän luulientä ni millä asteella tuo hoituj sen 12 tuntia? 1-6 ne o speksit mitä on tässä asiassa käytössä. Ja siis litkinkö vain sitä vettä? Mihkä se auttoikaan?
Jotkut paahtavat luut uunissa ennen keittämistä, minä en.
Lämpötila riippuu siitä kuinka iso kattila. Jos keitän 10l kattilalla niin joudun pitämään pitkään kutosella että kiehuu. Sitten lasken lämpötilaa niin että edelleen kiehuu. 3-4 vielä kiehuu. Riippuu liedestä ja kattilasta.
24h olis vielä parempi.😬

En ole koskaan noita pulvereita kokeillut mitä joku edellä suositteli. Täytyypä lukea, että onko niistä mihinkään.

Luulihaliemi jota keittelen luista rustoista, lihan rippeistä ja ytimistä korjaa kehoa ja pitää kehon nuorena. Olen kyllä melko flex ikäisekseni, taivun spagaattiin ja olen kestävä, en ikinä sairastele. Nukun hyvin joka yö, jaksan liikkua joka päivä, olen iloinen ja positiivinen.
Pidän tähän syynä huippu ravintoa.❤
 
  • Vau!
Reactions: m1es
Jotkut paahtavat luut uunissa ennen keittämistä, minä en.
Lämpötila riippuu siitä kuinka iso kattila. Jos keitän 10l kattilalla niin joudun pitämään pitkään kutosella että kiehuu. Sitten lasken lämpötilaa niin että edelleen kiehuu. 3-4 vielä kiehuu. Riippuu liedestä ja kattilasta.
24h olis vielä parempi.

En ole koskaan noita pulvereita kokeillut mitä joku edellä suositteli. Täytyypä lukea, että onko niistä mihinkään.

Luulihaliemi jota keittelen luista rustoista, lihan rippeistä ja ytimistä korjaa kehoa ja pitää kehon nuorena. Olen kyllä melko flex ikäisekseni, taivun spagaattiin ja olen kestävä, en ikinä sairastele. Nukun hyvin joka yö, jaksan liikkua joka päivä, olen iloinen ja positiivinen.
Pidän tähän syynä huippu ravintoa.
Niin, noidat pysyvät kyllä notkeina... :unsure:

 
Muita pukeutua ja varustautua oikein, kun notkeana lentelet kaupungilla. Kai sinulla on musta kissa?


Oih, ihan ku Kiki!❤

Musta kissa minulta puuttuu, lumileopardin värinen löytyy, se on hoidossa meillä. Se on sen verran epäkissa että jos sen laittaisi istumaan luudalle niin sehän tosiaan istuis siinä ja pyöris mukana.😬

Nyt lennän sänkyyn kissan kanssa tai ilman.😴
おやすみ ❤
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Kyllä Japaniin kannattaa turistina matkustaa, vaikka ei kaikista sikäläisen työelämän perinteistä pitäisikään. Mielenkiintoinen, turvallinen ja siisti maa.

Japanilaiset (kuten muutkin aasialaiset) ovat tosiaan paljon yhteisöllisempiä (=laumasieluisempia) kuin suomalaiset. Mutta se on hassua, että sitten arvostelet noita japanilaismiehiä tuolla perinteisellä "eihän tuo ole mikään mies"-argumentilla, jolla on tapana nolata yhteisistä normeista ("perinteinen mieskäsitys") poikkevaa miestä. Juuri samalla logiikalla ja sanoilla Japanissa kritisoidaan niitä, jotka toimivat toisin eivätkä lähde Soaplandiin.

Esimerkki-Soapland

Japanilaista huomaivaisuutta: asiakkaiden autojen rekisterit peitetään.
Mulle on yksi ja sama mikä on yleismaailmallinen tai japanilainen mieskäsitys.

Mä arvostelen sen, mikä on MUN mielestä jotain, mukaan.

Ja siispä Ush! vielä kerran moiselle käytökselle. En osaa yhtään arvostaa.

Enkä muuten matkusta! Maailassa on paljon muutakin nähtävää. Ja syötävää.
 
9MM
Jotkut paahtavat luut uunissa ennen keittämistä, minä en.
Lämpötila riippuu siitä kuinka iso kattila. Jos keitän 10l kattilalla niin joudun pitämään pitkään kutosella että kiehuu. Sitten lasken lämpötilaa niin että edelleen kiehuu. 3-4 vielä kiehuu. Riippuu liedestä ja kattilasta.
24h olis vielä parempi.

En ole koskaan noita pulvereita kokeillut mitä joku edellä suositteli. Täytyypä lukea, että onko niistä mihinkään.

Luulihaliemi jota keittelen luista rustoista, lihan rippeistä ja ytimistä korjaa kehoa ja pitää kehon nuorena. Olen kyllä melko flex ikäisekseni, taivun spagaattiin ja olen kestävä, en ikinä sairastele. Nukun hyvin joka yö, jaksan liikkua joka päivä, olen iloinen ja positiivinen.
Pidän tähän syynä huippu ravintoa.
Nooh emmäkään oo sairastellu vuosiin siis näit kuumeita tai oksu tautei vaik ruokailu on nyt mitä on. Joo sillonku mä olin hoikas kunnos mäkin sain helposti kädet lattiaan suorin jaloin en toki sphagaattia.
Ja mäkin nukun hyvin sitku nukahdan mieli saattaa vaellella ku menee nukkumaan. Mulle hyvät yö unet on tärkeitä on parempi mieli seuraavana päivänä.
Mikä kasvis sulle suurin nherkku? Itelle ehkä porkkana.
 

Yhteistyössä