Jännästi korostettu, että linnanjuhlien jatkoilla riehunut tumma mies ei ollut Jani Toivola.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhlija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22611685]Blondi nainen on saanut vertaisensa kumppanin, vakka kantensa jne.[/QUOTE]

Mitäs se nainen nyt teki väärin. Videossa ainakin käyttäytyy fiksusti.
Ihmeellistä paskanjauhamista taas.

Hassua että jonkun mielestä mies ei riehunut! Mä olen kova maahanmuuttajien puolestapuhuja mutta kyllä nyt mies teki aikamoisen mokan sen perusteella mitä videosta saa käsityksen..

Videolla mies uhkaa tappaa turvamiehiä yms..
Kyllähän se on selvää että turvamiehillä voi olla ns yliammuttua käytöstä pelissä mutta ei toi mies kyllä asiallisesti käyttäytynyt ja eiköhän toi nainen olis ollut hysteerisempi jos he olisivat miestä siinä pahoinpidelleet. Lehdessähän lukikin että mies pukkasi lasioven rikki ja nainen sanoi nähneen kun mies löi päänsä siihen joten eiköhän oikea totuus tule pian julki.

Toistaiseksi asetelma on siis se että joku ääliö on haastanut riitaa narikassa, riehuja on ottanut herneen nenään ja joutunut pihalle kovin ottein.

Jenkeissä tämmöisessä tilanteessa ei pressiä olisi edes äästetty paikalla. Mies olis heitetty sekunneissa jonnekin secret servisin pakuun ja viety pois, eikä kukaan olisi tiennyt miten häntä olisi kohdeltu.

Uskomatonta muuten että ambulanssin tuloon kesti noin pitkä aika, olisi luullut että paikalle olisi varattu ambulanssi 'arvovieraita' varten.

*MUOKS* Pakko munkin antaa propsit naiselle joka käyttäytyi asiallisesti ja lunkisti eikä käynyt yhtään rettelöimään turvamiehiä vastaan eikä retostelemaan pahemmin lööpeille. Mutta toisaalta taas seisoi avecinsa rinnalla vaikka varmasti tiesi mitä paskaa seuraavana päivänä olisi mediasta luvassa.

Viimeksi muokattu:
Mitäs se nainen nyt teki väärin. Videossa ainakin käyttäytyy fiksusti.
Ihmeellistä paskanjauhamista taas.

Nainen olisi voinut valita fiksumman kumppanin juhliin. Sellaisen joka osaa käyttäytyä.

Pisteet naiselle siitä että osasi itse käyttäytyä. Oletin naisen yrittävän pelastaa seuralaisensa ovimiesten kynsistä ja joutuvan itse rautoihin, mutta onneksi hänen hermot pysyivät kurissa.

Kiva katsella ja lukea tänään lehtiä.:D

Jäikö mammoilta taas huomioimatta, että kenties mies oli "hieman" kännissä? Se kännissä sekoilu ja ääliömäinen käytös onnistuu myös muiltakin kuin suomalaisilta! Nee*eriksi haukkuminen + viina + ulosheittävät ovimiehet, tässä tulos. Ei ne suomalaisetkaan känniääliöt kovin rauhallisesti poistu kun pakotetaan. :D Nolo juttu kaikille, olisivat nyt näyttäneet sen hurjan älykkään nee*eriksi haukkujankin!

[QUOTE="vieras";22611806]Nainen olisi voinut valita fiksumman kumppanin juhliin. Sellaisen joka osaa käyttäytyä.

Pisteet naiselle siitä että osasi itse käyttäytyä. Oletin naisen yrittävän pelastaa seuralaisensa ovimiesten kynsistä ja joutuvan itse rautoihin, mutta onneksi hänen hermot pysyivät kurissa.

Kiva katsella ja lukea tänään lehtiä.:D[/QUOTE]

Tuli vaan mieleeni, että olisko se nainen nalkuttamalla saanut sen tumman miehen hermostumaan.

"Jäkäjäkä, et sit juo jäkäjäkä....................." :vampire:

[QUOTE="pöh";22611869]Jäikö mammoilta taas huomioimatta, että kenties mies oli "hieman" kännissä? Se kännissä sekoilu ja ääliömäinen käytös onnistuu myös muiltakin kuin suomalaisilta! Nee*eriksi haukkuminen + viina + ulosheittävät ovimiehet, tässä tulos. Ei ne suomalaisetkaan känniääliöt kovin rauhallisesti poistu kun pakotetaan. :D Nolo juttu kaikille, olisivat nyt näyttäneet sen hurjan älykkään nee*eriksi haukkujankin![/QUOTE]

Kuka ja ketä on haukkunut neekeriksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Riittää jo.;22611429:
Tajutteko te millaista on olla ulkomaalainen suomessa ja jatkuvasti olla henkisen pahoinpitelyn uhrina, sylkykuppina.
Onko ihme että mitta on täysi. Kutsuttu arvokkaana ihmisenä juhliin ja joku suomalainen molopää alkaa avautua jatkoilla.
Loukkavaa ja sairasta.
Ei ole ainoa jolla alkaa olla mitta täysi rasismista.
Olette kaksinaismoraalisia, henkinen pahoinpitely on kielettyä paitsi kun sen kohdistaa mamuihin ja mamujen lapsiin.

Anteeksi Rouva Päivi Lipponen, en ollut tunnistaa teitä.

Toisaalta olisiko moni sitä miestä kuitenkaan Janiin yhdistänyt. Videolla mies puhuu englantia, lehtijutuissa mainittu, että oli naisseuralaisen kanssa ja Janihan on julkihomo. Mutta varmaan siinä on jutun tekijällä kuitenkin tuo ap:n kirjoittama ajatus ollut takana.

Mä olisin. :snotty:

Siis luin vain tuon jutun pikaisesti ja ekana tuli mieleen, että olikos siellä muita tummaihoisia kuin Jani Toivola. Eli mulle oli ainakin ihan hyvä lisäys, sain sitten seuraavasta virkkeestä korjauksen ajatukselleni. =)

Huh, muutaama sanane.

1. Teatterin turvallisuusmiesten - eikun anteeksi portsarien - olisi pitänyt ehdottomasti eristää median haaskalinnut tuosta tilanteesta. Eikö heitä oltu lainkaan ohjeistettu mahdollisten konfliktien varalta?
2. Heidi Hautala, huoh. Olisi kannattanut olla antamatta lausunnon lausuntoa tilanteesta, josta ei oikeasti tiedä mitään.
3. Olen nähnyt miljoona kertaa pahemminkin riehuvia kantasuomalaisia ravintoloissa, joten sen suhteen tilanne ei ollut lainkaan erikoinen. Ainoa erikoisuus oli se, että paikalla pörräsi Juha-Veli Jokinen mikkinsä kanssa.

[QUOTE="vieras";22612222]Huh, muutaama sanane.

1. Teatterin turvallisuusmiesten - eikun anteeksi portsarien - olisi pitänyt ehdottomasti eristää median haaskalinnut tuosta tilanteesta. Eikö heitä oltu lainkaan ohjeistettu mahdollisten konfliktien varalta?[/QUOTE]

Kyllähän siinä toinen jo joutui hätistelemäänkin, josta kovin itseteitoinen haaskalintu vain rintaansa röyhistelemään: "Hei! LEHDISTÖÖN ei kosketa!!" :D :D

[QUOTE="vieras";22612222]Huh, muutaama sanane.
2. Heidi Hautala, huoh. Olisi kannattanut olla antamatta lausunnon lausuntoa tilanteesta, josta ei oikeasti tiedä mitään.[/QUOTE]

Elä muuta sano. Olikohan liian booleissa, vai onko aina yhtä ristiriitainen, eikä kykene yksimileisyyteen edes itsensä kanssa, vai miksi hoki ettei muka pitäisi lausuntoa antaa, ja koko ajan vain lausui kaikenlaisia omia arvelujaan, ja omia mihinkään tosiasioihin pohjautumattomia arvioita mm. järjestysmiesten toiminnasta. Olin tähän asti edes jonkinlaisena tolkun ihmisenä voinut häntä pitää vihreydestä huolimatta, mutta näkyypä Peterin periaate vain osoittaneen taas kerran pätevyytensä. Taas sitä täytyy korjata käsityksiään. Liian usein käy näin.

Käymäläseura Huussi ry 28814401 SAM/Lusakan kuivasanitaation kehittäminen:
Vuonna 2011: 68 700 euroa
Vuonna 2012: 76 280 euroa
Vuonna 2013: 64 380 euroa

... ja samanmoisia summia on mennyt edellisinäkin vuosina. Eli kohta varmaan miljoona euroa on mennyt paskahuusseihin sambiaan:

http://formin.finland.fi/public/download.aspx?ID=66198&GUID={74D85939-50FD-49BB-8C42-41332CE7D980}

Olisi kiva tietää paljonko tulee hinnaksi per huussi.

Mutta pitäähän Sarin ja abudabin päästä kotia käymään.

"Voin vahvistaa, että seurasin todellakin tapahtumia muutaman metrin päästä ja näin, miten mies täysin yllättäen ja arvaamatta puski päänsä lasin läpi. Pusku ei välttämättä taltioitunut kameroille, koska tilanne näytti tuossa vaiheessa olevan jo niin ratkennut, että useimmat kuvaajat olivat jo laskeneet kameransa. Tilanne yllätti myös täysin miehen käsistä kiinni pitäneet järjestysmiehet, ja kaikki tapahtui niin nopeasti, ettei näilläkään ollut mahdollisuutta estää miehen tekoa.

Järjestyksenvalvojat ottivat vakavasti miehen uhkailut siitä, että hän kertoo näiden lyöneen hänen päänsä oven läpi, ja että hän aikoo haastaa miehet oikeuteen. Tilanteen rauhoituttua he etsivätkin tapaukselle todistajia ja kysyivät paikalla, ketkä olivat nähneet juuri tuon tilanteen, jossa lasi rikkoutui. Annoin omat yhteystietoni ja lupasin tarvittaessa tulla todistamaan näkemäni myös viranomaisille".