vierailija
Ehdottomasti. Pelastaa henkesi.Mulla ei ole epipeniä vaikka olen äyriäisille allerginen ja kurkku tuntuu turpoavat. Tarttis ehkä hommata.
Ehdottomasti. Pelastaa henkesi.Mulla ei ole epipeniä vaikka olen äyriäisille allerginen ja kurkku tuntuu turpoavat. Tarttis ehkä hommata.
Nyt ku koronarokotuksista ei enää öyhötetä on tullut uusi aihe. Ei ihan kaikkea kannata uskoa mitä foliohatut kirjoittaa. Järjen käyttö on suotavaa.Ursulalla on ainakin osuuksia siitä (olikihan se nyt) Vietnamilaisesta matofarmista…
Ursula tienaa tällä mukavasti.
En ole maistanut ja varmasti luen präntit. Kanoille vois syöttää jos niitä olisAi ihan noin vain tulevat elintarvikkeisiin? Ja sitten pitäisi pikkupräntillä tarkistaa missä tuotteissa tuota on? Anafylaktista shokkia odotellessa, äyriäiset on ehdoton ei.
Eikös se ole aika arvokaskin?Mulla ei ole epipeniä vaikka olen äyriäisille allerginen ja kurkku tuntuu turpoavat. Tarttis ehkä hommata.
Noin ne maissisoijatkin on ujutettu joka paikkaan-ensin lääkkeissäJos on äyriäisille tai pölypunkeille allerginen niin silloin nämäkin voi aiheuttaa, mutta ei oo lihavoituna vaan jokaisen pitää ite syynätä ne paketit läpi. Se on aika erikoista. Erikoista on myös että cricket one nimiselle yritykselle on annettu viiden vuoden monopoli toimittaa tätä jauhoa Eurooppaan.
jäi muuten fazeritkin samantien ostoslistaltaOlen maistanut sirkkajauhoja sisältäneitä tuotteita jo ajat sitten (olisiko tuosta kolmisen vuotta?). Maku ei ilahduttanut joten en toistaiseksi niitä kaipaa.
Ne kintut juuttuu suolistoon?Olipa typistetty vastaus vai oliko tuo maku ainoa syy miksi et söisi?
Oletko lukenut näitä mahdollisia haittoja mitä ihmiset voivat hyönteisiä syötyään saada?
Hyönteisfarmeilla 80% olivat täynnä loisia, joista 30% mahdollisesti ihmiseen tarttuvia. Hyvää ruokahaluaOlipa typistetty vastaus vai oliko tuo maku ainoa syy miksi et söisi?
Oletko lukenut näitä mahdollisia haittoja mitä ihmiset voivat hyönteisiä syötyään saada?
Hyvin ollaan pärjätty ilman leipää kohta 2 vuotta. Eikä ole edes kaivattu sitä.Niin oli mutta itsellä käytössä moniviljaleivät. Ei kyllä tuon lisäyksen jälkeen. Taida uskaltaa syödä mitään muuta kuin kotimaisia kasviksia ja tuorelihaa jatkossa. Jää sämpylöidenkin leivonta, jos jauhoissakin on tuota. Tuotemerkinnän on kyllä oltava parempi kuin joku pikkupräntti, ihan sen ötökän kuva isosti esillä koska riskin ottavat kohtalokkaita allergiakohtauksista muutoin!
Aivopesu oli uutisissa tänään. Siihen kyllä avataan aivot ja ruiskutetaan vahvaa lääkettä sisäänNyt ku koronarokotuksista ei enää öyhötetä on tullut uusi aihe. Ei ihan kaikkea kannata uskoa mitä foliohatut kirjoittaa. Järjen käyttö on suotavaa.
Jos on vakavasti allerginen jollekin, on aina syytä lukea niitä pikkupränttejä. Miten luulet pähkinäallergikkojen pysyneen hengissä?
Mutta jos olet laiska, voit siirtyä Lissu-dieettiin. Vuoropäivinä paistat naudanpaistin ja kinkun.![]()
Niin justNoissa valmistuotteissa on muutenkin niin paljon shaissea että ei niitä kannata itseensä tunkea. Kun tsiigailet missä tuotteessa ei ole jotakin maissi/soija/kasvisöljyjä niin vähiinpä käypi!
Kannattaa suosiolla syödä vain kokoravintoa, saadaan samalla enemmän ravintoa meille. Tällä hetkellä ihmiset valitettavadti syövät lähes pelkkää roskaa, näethän valikoiman kaupassa.
Olis suojellut jonku havupuun linnunlaulupuuksi/varjoksi niin olis voinut ruokkia ne niillä sirkoilla, mun minäitte ei ymmärtänyt nokkaansa pidemmälle?Hmm...vaikka sirkat on raamatullinen ruoka (Johannes Kastaja söi erämaassa), niin ei nyt herahtanut vesi kielelle....![]()
Epipenin hinta ilman Kela-korvausta on 53,28e ja jos lääke on määrätty allergiaan niin 40% hinnasta korvataan.Eikös se ole aika arvokaskin?
Kirjoita vaatteisiin joku kieltomerkki laudry-tussillaMulla ei ole epipeniä vaikka olen äyriäisille allerginen ja kurkku tuntuu turpoavat. Tarttis ehkä hommata.
Mut jos ei ole testejä tehty, ei saa?Epipenin hinta ilman Kela-korvausta on 53,28e ja jos lääke on määrätty allergiaan niin 40% hinnasta korvataan.
KyllHmm...vaikka sirkat on raamatullinen ruoka (Johannes Kastaja söi erämaassa), niin ei nyt herahtanut vesi kielelle....![]()
Oliko lukenut Mooseksen viidettä kirjaa joskus?Hmm...vaikka sirkat on raamatullinen ruoka (Johannes Kastaja söi erämaassa), niin ei nyt herahtanut vesi kielelle....![]()
"42. Kaikki sinun puus ja maas hedelmän omistavat sirkat (a). (a) tässäHmm...vaikka sirkat on raamatullinen ruoka (Johannes Kastaja söi erämaassa), niin ei nyt herahtanut vesi kielelle....![]()
Ei meillä ainakaan. Hauet syötetään linnuille/ketuilleAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:Syödäänhän sitä marsuja, pääskysenpesiä, etanoita, sammakonreisiä, haukea (loisin sisävesikala), sieniä joissa matoja esim tatit (Suomesta viedään Italiaan syötävät tatit myös matoset ja ne kuivatetaan, jauhetaan ja jauhetta käytetään sieniruokiin kuten sienikeittoihin), ostereita, riistaa..... oikeastaan ihminen syö lähes kaikkea mikä mätänee paitsi myrkyllisiä.
Adrenaliini-injektorit ovat reseptilääkkeitä.Mut jos ei ole testejä tehty, ei saa?
VarmastiUrsulalla on ainakin osuuksia siitä (olikihan se nyt) Vietnamilaisesta matofarmista…
Ursula tienaa tällä mukavasti.![]()
Olis suojellut jonku havupuun linnunlaulupuuksi/varjoksi niin olis voinut ruokkia ne niillä sirkoilla, mun minäitte ei ymmärtänyt nokkaansa pidemmälle?
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!