Jälleen kerran ovulaatiosta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiiJane76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiiJane76

Jäsen
19.03.2010
818
0
16
Espoo
:headwall:

No täällä kp 10. Nyt kun katsoin noita kuvia plussatesteistä, niin mulla tosiaan oli kp 3-5 sitten ovis.. Näköjään, koska osa tulkinnut hennommatkin viivat plussaksi. Itse vaan lukenut ne tummemmat ( tai sen kerran, minkä saanut )..

Ihmetellyt kolmatta päivää näitä menkkakipuja selässä ja osittain mahassakin, jotka tänään on muuttuneet munasarjakivuiksi-- aattelinkin, että oiskos se ovis kuiteskin nyt tulossa..
Oikein jalkojen takapuolelle juilii inhottavasti..

Kolmatta päivää juoksevaa/vetistä valkovuotoa ja tuntuu, että ois pissatulehdus tuloillaan.. Mistäköhän sekin ois tullut, kun makasin pääsiäisen outojen olojen takia sohvalla. :/

Taidan tehdä huomenna ovistestin.. Alkukierrosta ne siis oli plussaa, sitten viivat katos ja aattelin aloittaa tikuttaa sitten kp 11-13 tienoilla vielä..

Ihana tämä oma kroppa ja pää, kun sekoittaa loputkin ajatukset. :laugh:

Harmi, että sulla tulee ovistesteillä noin sekavia tuloksia. :|

Mulle tuli mieleen semmonen, että ettei sulla vain olis PCOS? Oon jostain lukenu, että se saattaa aiheuttaa ovistestiin plussia pitkin kiertoa. Googlettamalla löytyy asiasta, että jos on PCOS, niin LH on koholla miten sattuu ja etenkin kierron alussa saattaa antaa vääriä positiivisia. En itse ole asiantuntija, joten voin olla väärässäkin ja toivottavasti olenkin.

Tsemppiä tikutteluun. :flower:

Nyt kun ovis pitäis olla kulmilla, testeissä ei näy kuin hailakka viiva.. :( Alavatsaa nippailee kyllä, ja valkovuoto on vetistä/ juoksevaa, mutta ei vielä ovislimoja.
Viime kierrossa tuli tosi selkeä ovisplussa kp 15, mutta en usko siltikään ovuloineeni.

En tiiä, rupee tympii tämä itsensä tarkkailu. Munasarjoja ja alavatsaa nippailee koko ajan. Alaselkää särkee menkkamaisesti ja nälkä ihan koko ajan.. No ei auta kuin odotella, ens kuussa aloitan clomit, joskos niillä saisi tuloksia aikaan. :)

Yhdessä vanhassa keskustelussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/1975258 on jollekin lääkäri sanonut, että testausta kannattaa jatkaa, jos ei ole koko ajan tulokset positiivisia. Eli sulla saattaa hyvinkin tikut näyttää sen ovisplussan oikein. Ja tuo valkkari viittaisi tulevaan ovikseen, toivottavasti sen vielä bongaat. :)

Hei

En tiedä onks tästä nyt mitään hyötyä, mutta kerron kuitenkin. Eli clomit käytössä (oon myös tuolla clomifen pinossa, jos muistat) nyt toista kiertoa ja oon nämä kaks kertaa tikuttanut ovista. Eka kierto tikutin kierron päivät 12-14 vahvaa viivaa yks tikku niin et oli yhtävahva viiva, näiden jälkeen viiva himmeni. Limoja eikä nippausta ollu, mutta luulin oviksen sillon olleen. Loppujen lopuksi lääkärin tuteamana ja kierron pitudeen perusteella ovis oli vasta kp24. Nyt myös tässä tokassa kierrossa tikuttelin tota ovista kp11-22 Ja taas oli nousu tuolla kp12 kohdalla ja sit viiva hävis, seurantaultrassa kävin kp14 ja siellä oli vasta 10mm folli tulossa. jatkoin tikutusta ja vahva viiva tuli uusiks kp20 eli ovis tuli jälleen vasta toisen lh huipun kohdalla, kp21 tuli nyt myös limat ja nippaus.

Lääkärin kanssa puhuin mistä toi lh- huippuilu johtuu sanoi että niitä tosiaan voi tullu useampikin kierrossa ja varsinkin, koska minulla on lh- hormooni muutenkin aika korkea (normaalin rajoissa). Tosta "huippuilusta" ei ole mitään haittaa, pitäisi tikuitella kuulemma vaan oikeaan aikaan ettei saa hämmentäviä tuloksia :)

Uskon ja toivon et sullakin on vielä se ovis tuloillaan. Mones kp sulla on nyt meneillään? Niin ja jos sulla on limailu jatkunu ton kp3-5 jälkeen niin eiks senkin pitäs viitata et ovis on vielä tulossa? tai voihan se toki olla se paljon positiivisempi merkki, että on jo kyytiläinen mukana. Ovis ja r-testi plussapuhuri sulle
:flower:

Mulla on nyt kp 12 ja eilen ja tänään sain tosi haaleet viivat, hyvä kun näkee. Viime kierrossa ei ollut mtn nippailuja ja kp 15 ja kp 16 oli plussa testeissä. Mutta tällästä valkovuotoa ei ollut missään vaiheessa.
En tiedä, oiskos greippimehulla vaikutusta tähän. :)

Mulla oli viime kierto vain 26 päivää, ja edellisellä kierrolla siis jo muutama tuhru päivä. Rupean olemaan hukassa näiden kaiken maailman oireiden kanssa. :D Tosin en usko enää kovinkaan paljoa luomuraskauteen, mutta ihanaahan sellanen olisi.

Jotenkin outoa, viime kierto oli eka jossa sain plussaa-- vaihdoin mammaksin ovistikut siihen Prisman Fertestiin. Mammaksi testeillä sain aina vain haaleaa/tai viivatonta tulosta. Jotenkin itse kokenut, että nippailujen perusteella ovis ois usein kp 16-18, mutta ei ainakaan testien mukaan. Tämän kierron vielä tarkkailen limoja ym, mutta clomikierron aattelin ottaa rauhallisesti, jos pystyn. :)

Paljon olen saanut tietoa, mutta silti sitä aina on ihan ?-merkkinä..
:laugh:

Hei!

Nuo hennot viivat eivät ole ovisplussia, eli sen viivan täytyy olla saman vahvuinen tai vahvempi että se on ovisplussa. Katso vielä tarkistukseksi ne omien testien ohjeet, kun ne vaihtelee vähän merkeittäin. Tulkinta on tainnut aina olla sama, mutta esim. testiajoissa jne on ollut vähän vaihtelua. Sitten kaikillahan ei tule sitä kunnon plussaa koskaan noihin, mutta oppivat kaiketi erottamaan mikä viivanvahvuus on se heidän ovisplussansa.

Just itse tässä yksi päivä mietin sylkitestin maailmoista, että ei tämä oviksen bongaus ole mitään itsestään selvää vaan vaatii vähän aikaa ja hermoja ennen kuin pääsee jyvälle. Että kyllä sen huomaa, ettei me olla mitään robotteja vaan monimutkaisia olentoja B)

Mulla oli alkukierrosta tasapaksuja viivoja. Mutta nyt kun ovis pitäis olla tuloillaan, niin viivat vaan heikkenee, tänään kp 13 hädin tuskin nähtävissä oleva viiva. Limoja on jo tullut kahtena päivänä, vatsaa nippaillut ja pistellyt, mutta viivat ei tikussa paksune.. Outoa tosiaan.

Mulla on enää 3 tikkua ja päättänyt, etten kyllä osta lisää, jos ei kp 16 mennessä tule plussaviivaa niin saa olla sitten niin! :)

Ihana ilma! Ei kuin ulos!

Eli eilen kp 15 tuli plussa, joka tänään vielä oli vahvempi, joten oletan mahasärkyjen ja vahvan plussa perusteella tuon olevan se varsinainen plussa. On kyllä niin ihanan vahva plussa, että silmiä hivelee.. :whistle:

En tiedä, mitä ne alkukuun plussat oli, PCOS´n juttuja kenties.

Limoista sen verran, että on kyllä outoa, viikonloppuna tuli sitä valkuaisen tapaista limaa.. Nyt ei ole kuivaa, mutta ei tuollasia limojakaan.. Eli mulla limat ei ihan oppikirjan mukaisesti mene.

Mutta tästä on nyt kiva jatkaa, luteelivaihe on lyhyt, tuhru alkaa jo 9 pvän kohdalla ja vuoto viimeistään 11 pvän kohdalla. Kierto tulenee olemaan 27-28 päivää. :)

Ajatukset jotenkin ens kierrossa, jolloin clomit tulee mukaan. Nyt jo ne tuolla hyllyssä on, ei haittaa vaikka meniskin sitten roskiin.. ;)

Yhteistyössä