Jalkojen turvotus

• Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti
kysyn
mahtaako johtua vaan tästä kuumuudesta? Mulla on jalat kuin norsun töppöset, nahkaa kiristää :/ Joo ja ylipainoa on, huolestuttaa vaan kun jalat aivan järkyttävän turvoksissa. Lieneekö kellään muulla samaa ongelmaa? Pari päivää nyt siis ollut. Furesis käytössä mutta ei mitään vaikutusta.

joo huomaa heti että turvotusta on näillä helteillä! Itse oon normaalipainoinen, ja todella herkästi alkaa näkymään. Tuo on merkki siitä ettei oo muistanu juoda tarpeeksi, eli 3 litraa vettä päivässä! :) pitäs lähteä laskemaan.

vaihtokylvyt
lisää verenkiertoa ja sitä mukaa aineenvaihduntaa koko kehossa..siis ihan jalat kylmään ja lämpimään veteen vuorotellen, n.2min ja sitten vaihto..saman voi tehdä suihkussa koko kropalle. Nosta jalat ylös seinälle. :D

Logis
Muistakaa myös ettei helteellä riitä pelkkä vesi. Suolaa ja muita mineraaleja sisältävä kivennäisvesi hanaveden kaveriksi. Yksi keino laskea turvotusta on laittaa tyyny esim miehen syliin sohvalle ja jalat siihen tyynylle ja pyytää silittämään/sivelemään jalkoja ihan käden painolla jalkaterästä kohti polvea. Pitkiä vetoja, ei tartte painaa kovasti. Ihan tuntee miten kihelmöi kun nesteet lähtee liikkeelle

Yhteistyössä