jalkoja pakottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saara

Vieras
Heippa!

Mulla on seisomatyö ja tällä viikolla joka päivä jalat on tuntuneet ihan pökkelöiltä ja nilkkoja ja hieman pohkeitakin pakottaa iltaisin. Tekis mieli vaan maata jalat ylhäällä.. Onko muilla ollut tämmöistä jo raskauden puolivälissä? Onko teillä tukisukkia käytössä? En oikein tiedä ostaako niitä, kun kesällä lämpimillä ilmoilla nehän varmaan hiostaakin ja on kai aika hintaviakin. Kannattaako ostaa polvisukkamalliset vai kokopitkät sukkahousut? Eipä kyllä suonikohjujakaan tms. haluaisi..

Minullakin oli/on seisomatyö,nyt olen saikulla ja ens viikosta äippälomalla.Jalkapohjat oli työpäivän jälkeen ihan poikki,tuntu kotiin päästessä ettei jaxa yhtään seistä.Onnex mies hieroi,auttaa.En pitänyt mitään tukisukkia mutta eihän ne pahasta ole.Muutama verisuoni on katkennut toisesta polvitaipeesta.Nyt rv 33+6 eikä ole pahemmin enää särkenyt kun ei ole töissä tarvinut olla,voi lepuutella jalkoja kun siltä tuntuu.Tiedän tunteen,koita jaksella.

Viime kesänä raskauteni oli puolessa välissä. Tein seisomatyötä ja hommasin tukisukat. Polvisukkamalliset sellaiset. Eivät ne kummemmin hiostaneet ja tuntuivat ihan hyviltä. Pakottaminen väheni ja sukat ovat kestäneet kyllä monen monta pesua ja työvuoroa. Hinta ostaessa voi hirvittää, mutta itse koen saaneeni rahoilleni vastineen, sillä voinhan käyttää niitä työssäni vieläkin. Sain liikkeessä hyvän palvelun ja myyjä suositteli sovittamaan sukkia, jotta saisin oikean koon kertaheitolla.

Yhteistyössä