V
vieras
Vieras
Mulla on nyt kestänyt jälkivuotoa 6 viikkoa. Välillä oli jo päiviä, että mitään vuotoa ei tullut, mutta nyt taas yhtäkkiä tuli runsaasti. Alkaa niin mennä hermot!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on nyt kestänyt jälkivuotoa 6 viikkoa. Välillä oli jo päiviä, että mitään vuotoa ei tullut, mutta nyt taas yhtäkkiä tuli runsaasti. Alkaa niin mennä hermot!
Alkuperäinen kirjoittaja eemm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on nyt kestänyt jälkivuotoa 6 viikkoa. Välillä oli jo päiviä, että mitään vuotoa ei tullut, mutta nyt taas yhtäkkiä tuli runsaasti. Alkaa niin mennä hermot!
tuota, ei kiinnosta sun perseen vuodot.
Alkuperäinen kirjoittaja eemm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on nyt kestänyt jälkivuotoa 6 viikkoa. Välillä oli jo päiviä, että mitään vuotoa ei tullut, mutta nyt taas yhtäkkiä tuli runsaasti. Alkaa niin mennä hermot!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eihän olis alkanut vaan menkat? mulla kävi niin että jälkivuota 6 viikkoa, pari tyhjää päivää ja sitten alkoi menkat :/
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja eemm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on nyt kestänyt jälkivuotoa 6 viikkoa. Välillä oli jo päiviä, että mitään vuotoa ei tullut, mutta nyt taas yhtäkkiä tuli runsaasti. Alkaa niin mennä hermot!
perseestäkö sä vuodit synnytyksen jälkeen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rdrrd:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja eemm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on nyt kestänyt jälkivuotoa 6 viikkoa. Välillä oli jo päiviä, että mitään vuotoa ei tullut, mutta nyt taas yhtäkkiä tuli runsaasti. Alkaa niin mennä hermot!
perseestäkö sä vuodit synnytyksen jälkeen?![]()
Enhän mä uskalla synnyttää ollenkaan, jos perse alkaa vuotaa... APUVAAA
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Mulla kesti jälkivuoto 6 viikkoa mutta lopussa oli niin, että pari päivää oli ettei vuotanut mitään ja sitten vuoti taas. Eikä ne menkat ollu.