Jälkivuodosta, tulehduksesta.. ällöä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Mulla menee kohta järki tän mahan kanssa. ei voi enempää vastustaa..

Sain antibioottikuurin maanantaina ja tänään otin viimeisen tabletin. Kuuri oli ärhäkkään virtsatie-infektioon ja sanoi, että jos kohdussa jotain tulehdusta sattuski oleen ( piti epätodennäköisenä ) niin pitäs siihenki auttaa.

Nyt masu alkoi taas kipuilla ja tuli hyytymäkin ( mulla vuotoa ei paljo siteeseen tule, mutta sit ku pissaan niin pönttöön tulee vuotoakin ) Onko nuo hyytymät harvakseltaan ihan ok vaikka tuleekin? Vuoto ei edelleenkään haise millekkään.
Pelottaa ihan sikana, että ne alkuviikon kivut tulee takasin ku ne oli ihan hirveet.

Tuttu kätilö vielä varmisti mulle, että saamani antibiootti on samaa jota heiltä saa kohtutulehdukseen eli ei kai se nyt pitäs alkaa oireilla??

hajoaa pää tämän vastustamisen kanssa ku haluis vauvastaki nauttia jo täysin siemauksin. Synnytyksestä siis 2 vkoa.

Kyllä mulla ainakin tuli hyytymiä vielä pari viikkoa synnytyksestä, mutta tosiaan harvakseltaan. Ja lieviä alavatsakipuja.Nyt synnytyksestä 4 viikkoa ja vuotoa enää tosi niukasti... Mutta tuohon kohtutulehdukseen en osaa sanoa kyllä yhtään mitään.

Yhteistyössä