Jälkivuodosta ja siteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gwendolyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gwendolyne

Jäsen
04.04.2007
628
0
16
Huomenta!

Mulla on l.a lokakuussa ja tässä valmistautuilen jo kovaa kyytiä noihin jälkihommiin...

Elikkäs.. Olen allerginen kertissiteille. Erityisesti epparihaavan kanssa aiheuttaa polttoa ja sellaista kipua, että päässä humisee. :whistle:

Olen ommellut kestositeitä kosteussuluilla, sellaisia always-yösiteen mallisia, mutta hieman isompia. Niitä on toistakymmentä valmiina, mutta lisää tarvii, koska mun on pakko kiikuttaa ne synnärille :ashamed:

Kuinkahan monta tarvitsen, jos joudun olemaan siellä kolme päivää? Mulla mies kiikuttaa ne kotiin ja äitini käy täällä purkamassa ja pistämässä pesuun. En kehdannut miestä pyytää, vaikka kyllä sekin olis varmaan voinut. No, äiti on ollut sellaisessa työssä, ettei sille ainakaan huono olo tule.

Soitin äitipolille ja sain luvan esipestä niitä vessassa. Sitten ajattelin yksittäispakata ne pieniin muovipusseihin johonkin kannelliseen astiaan. Äitipolilla ehdottivat, että tekisin niitä niin paljon, että voisin heittää ne suoraan roskiin :o Sanoin kyllä suoraan, etten todellakaan raaski heittää, koska tulen käyttämään niitä kotona koko jälkivuodon ajan ja myöhemmin yösiteinä.

kyllähän ne pesemättömänä kärsii pitää vaikka päivän tai parikin. itte heittäisin kaikki samaan pussiin, mitä päivän aikana tulee (esipesun jälkeen) ja sitten isukki veis ne kotiin pestäväksi.

kestoilu-kerhosta kerho-osiosta varmaan saa enemmän vinkkiä siitä montako niitä tarttee jne. multa saapi salasanaa jos haluat.

Oletko koskaan kokeillut kertissidettä "lisäimulla", jos laittaisit sen sairaalan vaipan (nehän ob niitä julmetun suuria suorakaiteen muotoisia) päälle suojakankaan, esim. flanellia?
Sen voisi sitten pistää kertiksen kanssa roskiin.
Ainakin mulla on jälkivuoto ekoina päivinä tosi runsasta, eikä ihan yösidekkään pitäisi kuivana.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti harmaana:
Oletko koskaan kokeillut kertissidettä "lisäimulla", jos laittaisit sen sairaalan vaipan (nehän ob niitä julmetun suuria suorakaiteen muotoisia) päälle suojakankaan, esim. flanellia?
Sen voisi sitten pistää kertiksen kanssa roskiin.
Ainakin mulla on jälkivuoto ekoina päivinä tosi runsasta, eikä ihan yösidekkään pitäisi kuivana.

Kokonsa puolesta uskon, että nuo on yhtä suuria kuin ne sairaalaan, mutta paremmin muotoiltuja vaan. Olen tehnyt niitä eri paksuisia, joten käytän alussa niitä paksumpia. Ainakin kun sovittelin täällä kotona, vaikuttivat olevan samaa kokoa, mutta päistä leveämpiä.

Yhteistyössä