Jälkivuodosta ja hyytymistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Synnytin viitisen viikkoa sitten ja jälkivuoto on tehnyt loppuaan jo melkein kaksi viikkoa. Enää tulee vaaleanruskeaa limaista vuotoa vähän, välillä saattaa olla koko päivän ilman minkäänlaista vuotoa. Mulla oli kohtutulehdus viikko synnytyksen jälkeen, joka jäi lieväksi nopean havainnon ansiosta. Antibioottikuurit sain ja söin ne loppuun.

Nyt mulla on kolme viimeistä päivää ollut kovaa kipua vatsassa. Se alkaa ihan yhtäkkiä ja katoaakin yhtä nopeasti, oltuaan jonkun aikaa. Kipu on nipistävä ja jomottava. En oikein osaa paikantaa kipua. Joka puolella ? Ehkä enemmän vasemmalla.

Eilen vessassa käydessäni huomasin siteessä hyytymän. Noin kuivatun luumun kokoisen, tummanpunaisen. Mutta se olikin ihan kova ?? Ei hyytymät ennen ole mulla kovia olleet.

Onko mahdollista, että kohtuun on jäänyt jotain ? Eikö lääkäri olisi silloin sisätutkimuksessa ne huomannut, kun mulla todettiin kohtutulehdus ? Onko tässä nyt aihetta soittaa äippäpolille ?

Pakko tulla infoamaan lisää. Nyt loppui ruskea limainen vuoto ja tilalle tullut vetistä hitusen harmahtavaa vuotoa. Aluksi luulin, että on virtsankarkailua, mutta ei se kyllä mun mielestä pissalta haise. Hieman ehkä imelältä. Ihan kuin lapsivettä. Mitä se sitten oikein on ?? :S

ap

Kannattas varmaan mennä sinne lekuriin ettet mee huonompaan kuntoon, jos sul on pieni vauvakin kotona. Mielummin mä ainakin maksaisin sen vajaa 30e polimaksuja ja hoitaisin homman kuntoon heti kättelyssä kuin, että menisin huonompaan kuntoon ja pahimmassa tapauksessa olisin sairaalassa hoidossa...

Anteeks nyt vaan, mutta sulla ei oo varaa maksaa polimaksua ja oot saanut lapsen...

Kai nyt luulis et oman terveyden takia haluais tarkistuttaa tilanteen, oli turhaa tai ei.

Yhteistyössä