jalkapohjan syylistä tietävät hoi,hoito käynnissä mutta..;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ruu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"ruu"

Vieras
siis sehän on kai ideana että mustat pisteet kaikki saatava pois.verruxinin käyttö on saanut niitä paljon tunkeutumaan ulos ja sitten olen leikannut ne.mutta enää pisteitä ei paljon näy.silti iho on syylä-kokoontuman kohdalta nyppyinen ja paksu,sisällepäin. kauanko tolla voiteella oikein täytyy lotrata?kaks tuubia jo mennyt ja kolmannen aion vielä ostaa.

mulla on ollu oikein syylien kommuuni tossa jalassa,joutusin jäädyttään aika laajan alueen :/ helppoo jos oiskin vaan yks pikku syylä.teippikin on kokeiltu,haudutti vaan jalkaa ja ärsytti ympäröivää ihoa.muuta ei tehnyt.,siinähän on kuulemma se liima se juttu,eikä se pelkkä teipin olemassaolo,joka muka tukahduttaisi syylän. mutta ei se toiminut... yks tuubi vielä kokeiltava,jos sitten se kaikki pahuus pikkuhiljaa puskis tuolta jalan sisuksista.

Ei ilmastointiteippi pysy hikoilevassa jalassa. Verruxin-neste auttoi mulla - tosin nyt on viereen tullut uusi syylä. Aika kauan mä sitä Verruxinia käytin, muistaakseni.

Ne tummat on syylän juuret ja kun ne on pois, syylän ei pitäisi enää kasvaa. Näin mulla ainakin kävi joskus lapsena kun multa hoidettiin syylä pois. En sitten tiedä miten sen paksuneman kanssa käy. Mun pojalla on just syylä jalkapohjassa ja sitä on hoidettu useamman viikon ajan jo. Ilmastointiteippi ei pysy jalassa edes päivän vertaa, kun pojan jalka hikoaa niin paljon. Yleensä teippi lähti sukan sisällä irti ja tarttuu sukkaan niin että yksi sukka meni rikki kun yritin repiä teippiä siitä irti. Tosi kätevää! Lakkasin sitten käyttämästä sitä ja yritän pelkällä Verruxinilla toistaiseksi.

[QUOTE="ruu";26265886]mulla on ollu oikein syylien kommuuni tossa jalassa,joutusin jäädyttään aika laajan alueen :/ helppoo jos oiskin vaan yks pikku syylä.teippikin on kokeiltu,haudutti vaan jalkaa ja ärsytti ympäröivää ihoa.muuta ei tehnyt.,siinähän on kuulemma se liima se juttu,eikä se pelkkä teipin olemassaolo,joka muka tukahduttaisi syylän. mutta ei se toiminut... yks tuubi vielä kokeiltava,jos sitten se kaikki pahuus pikkuhiljaa puskis tuolta jalan sisuksista.[/QUOTE]

Melkoisen iso alue syyliä mullakin oli jalassa, jäädytin alkuun siitä ihan keskeltä niin sitten se alkoi pikkuhiljaa pienenemään. Ehdotinpahan vaan, musta verruxin on ihan kamalaa ainetta ja kestää ikuisuuden saada syylä pois.

Hakeudu jalkojenhoitajalle, joka aloittaa sinulle verrutop (googlettamalla löytyy tietoa) hoidon. Olen sairaalassa sitä parille asiakkaalle laittanut. Hekin sanoivat, että Verruxin tai teippi ei auta. Yksi kehuttu on myös SyylEnd.

Minä käytin kaikkia mahdollisia poppakonsteja. verruxinilla sain vähenemään, mutta pian tuli uudestaantakaisin. Teippien kanssa yritin myös.

Arvaa millä lähtivät pois? Ihan perusrasvalla, heti oikein rasvasimmalla mitä apteekista saa. Sitä laitoin puhtaisiin jalkoihin iltaisin paksun kerroksen. Nyt ovat hävinneet. Samalla lailla lähtee kovettumatkin ainakin minulla. En kyllä itse aluksi meinnannut uskoa. Niin kauan vuosi tolkulla olin yrittänyt leikkoa, häätää verruxinilla, teipeillä, raspilla...

Banaaninkuori oli meilla kaikkein tehokkain syylän poistaja. Pane vähän banaanin kuorta, sisustaa, yöksi syylää vasten, muutaman kerran. Syylä mustuu ja kuoriutuu pois kokonaan. Kannattaa kokeilla!

Juu, kovettumat lähtee perusrasvalla muutamassa viikossa. Raspi saa ihon puolustautumaan l. Kehittämään lisää kovettumaa mikä näyttää meistä siltä, että raspisa ei ole apua. Syylän tappaa mikä vaan mikä sopivasti tukehduttaa ja kuolettaa sen juuren ja vain ensimmäinen eli "äitisyylä" tarvii hoitaa.

kiitos vastauksista kaikki. sotasuunnitelma on nyt se,että kokeilen sen yhden tuubin vielä verruxinia,sitten jos ei ole kokonaan poissa,ostan sen jäädytyspuikon,sen jälkeen viimeisenä konstina menen ihan jalkahoitajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja pörrö;26265990:
Juu, kovettumat lähtee perusrasvalla muutamassa viikossa. Raspi saa ihon puolustautumaan l. Kehittämään lisää kovettumaa mikä näyttää meistä siltä, että raspisa ei ole apua. Syylän tappaa mikä vaan mikä sopivasti tukehduttaa ja kuolettaa sen juuren ja vain ensimmäinen eli "äitisyylä" tarvii hoitaa.

multa lähti oikein kunnon emo sillon alussa,oikeesti nuppineulanpään kokoinen tuppo tuli ihon sisältä verruxin-ja iholiuskan mukana.mutta ei noi pienistä pienimmät silti oo kuollut mihinkään vaikka se äiti lähti jo varmaan kolme viikkoo sitten. :/ on ne innokkaita ja ilkeitä.

Yhteistyössä