Jalkapallokisat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Antiurheilu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Antiurheilu

Vieras
Eihän Suomi ees pelaa noissa kisoissa. Mikä hemmetti se on, että pitää noin paljon hehkuttaa noita kisoja. Todella typerää. En vaan tajua. Mitä mieltä.

Ite en kato kuin jääkiekon mm-kisoja ja SUomen pelejä. Mutta mun miehen pitää vahdata näitä kisoja. Sanoo, että kattoo vaan "tärkeet" matsit... mutta joka ilta pitää ilmeisesti kattoa... huh huh

Mun mielestä taas kokkiohjemia tulee ihan liikaa mutta onneksi meillä on sen verran uusi telkkari että siitä voi vaihtaa kanavaa tai sen voi laittaa kiinni

Jalkapallo on paljon parempaa kuin jääkiekko. Makukysymyksiä. Miksi ihmeessä pitäis urheilua seurata vaan jos Suomi pelaa? Jäis melkein kaikki urheilu siinä tapauksessa poiskun suomalaiset ei kovin monessa lajissa loista.

Nämä ovat maailmanlaajuisessa mittakaavassa todella suuret urheilukilpailut. Miljardeja katsojia ympäri maailmaa.

Jos nyt tehtäisiin se jo kauan tunnettu fakta selväksi, että jääkiekko on maailmanlaajuisessa mittakaavassa pieni laji, vaikka Suomessa se onkin pinnalla. Jalkapallo taas on hyvin suosittua ympäri maailmaa ja iso laji suurimmassa osassa maailmaa. Jalkapalloa seuraa tai harrastaa yhteensä 3,5 miljardia ihmistä ympäri maailmaa.

Ne kisat on neljän vuoden välein. Kestää muistaakseni kuukauden verran. Ei paha, ottaen huomioon että sitä muuta ohjelmaa voi sitten katsoa 3v ja 11kk.

Mä en seuraa, mutta mies seuraa ja saa seurata ihan rauhassa. On tässä päivässä tunteja, jolloin voin katsoa omia tallennuksiani.

Yhteistyössä