raskausaikana miun jalat kasvoi koon tai jopa kaksikin. osa siitä oli tietenkin turvotusta =) mutta kengät hankasivat molempiin pikkuvarpaisiin rakot. Rakot paranivat ja tilalle "kasvoi" paksu uusi nahka. Rakot tulivat taas, rakot parantuiva ja taas tilalle "kasvoi" uusi paksu nahka. Nyt kun turvotus on laskenut, jalat jäivät isommiksi ja jouduinkin ostamaan itselleni kokoa isommat kengät.
MUTTA nyt ongelmaksi on koitunut nuo pikkuvarpaat ja niiden paksut nahat... tuntuu että mitkään kengät eivät ole tarpeeksi leveät, ettei hankaisi. olen yrittänyt vuorata pikkuvarpaat laastarilla ja combeedilla, että hankaus ei aiheuttaisi taas uutta rakkoa, mutta mikään ei auta. Koskee niin paljon kävellä että tekisi mieli itkeä. Mulla oli tänään croksit jalassa ja jopa nekin tuntui liika kaposilta.
Pystyykö ne jalkahoidossa tekemään jotain tolle paksulle nahalle?
Nahka ei kuitenkaan ole kovaa, jota pystyisi raspaamaan pois...
Mitä mie teeeeeen?
MUTTA nyt ongelmaksi on koitunut nuo pikkuvarpaat ja niiden paksut nahat... tuntuu että mitkään kengät eivät ole tarpeeksi leveät, ettei hankaisi. olen yrittänyt vuorata pikkuvarpaat laastarilla ja combeedilla, että hankaus ei aiheuttaisi taas uutta rakkoa, mutta mikään ei auta. Koskee niin paljon kävellä että tekisi mieli itkeä. Mulla oli tänään croksit jalassa ja jopa nekin tuntui liika kaposilta.
Pystyykö ne jalkahoidossa tekemään jotain tolle paksulle nahalle?
Nahka ei kuitenkaan ole kovaa, jota pystyisi raspaamaan pois...
Mitä mie teeeeeen?