jaksanko uutta vauvaa

Meillä ikäeroa 3v8kk. ja täytyy myöntää, että esim. yöheräilyt tuli kuitenkin yllätyksenä.. Ja tää kuopus heräilee vieläkin ja on 11kk.

Mutta muuten mennyt suht hyvin, tosin esikoisella on aikas uhma päällä.. Ja ehkä vielä inasen mustasukkainenkin..
 
Kokemusta vähän molemmista..eli ekan ja tokan välillä oli 1,5v ja toisen ja kolmannen välillä 4v 8kk.
Kyllä täytyy sanoa, että väsyneempi olin silloin kahden ekan kanssa, sekä henkisesti että fyysisesti. Siinä on ikään kuin kaksi pientä koko ajan, mutta nyt kolmannen kanssa en ole tuntenut moista väsymystä, yöheräilyistä huolimatta. Tosin kuopuksemme lopetti yöheräämiset itse puolen vuoden ikään, että ehkä sekin auttaa..

Mutta tuohon että jaksatko uutta vauvaa..vastauksen tiedät vain sinä itse. :hug:
 
Ensimmäisen kohdalla kaikki oli uutta, ihmeellistä ja kovasti tutkittiin kaikenlaisia opuksia jos vähänkin oli itkuinen tms. Jälkeenpäin ajateltuna silloin varmaan väsytti enemmänkin miettia kaikenlaisia epäolennaisiakin asioita kuin itse vauvan hoitaminen tai yöheräilyt. Toisen kohdalla oli ja paljon rennompaa ja nyt kolmannesta osaa pelkästään nauttia, ei suotta stressaile jos joskus nukkuukin levottomasti, kiipeilee tuolille, kaatuilee tai jotain. Ensimmäistä vauvaa en enää varmaan jaksaisi mutta neljänen ja viidennen ottaisin avosylin vastaan!
 

Yhteistyössä