jaksaisko lähteä ulos lapsen kanssa ekaakertaa koko päivänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
ollaan siis kipeinä ja siksi ei ole ulos tullut lähdettyä.. mulla kuumetta 39 astetta pojalla ei onneks kuumetta ollenkaan mutta muuten räkänen ja röhänen... tuntuu vaan että raitisilma tekis hyvää mutta ei oikein jaksais..
:( särkee ja kolottaa joka paikkaa..
mites muut yleensä, ulkoiletteko jos olette itse kipeinä vai voittaako lämpimässä köllöttely...?

ei muakaan huvittais muta tuntuu että pojalal hajoaa pää täällä sisällä.. koko päivä olut kiukkua ja uhmaa täynnä.. :( lepääminen ei onnistu kun poika haluaa huomiota kokoajan

Alkuperäinen kirjoittaja JFA:
Minkä ikäinen Sun poika on? Pärjääkö se omalla pihalla hetken niin, että katsot ikkunasta. Tai onko ketään (isovanhempaa tms.) joka vois ulkoiluttaa edes puoli tuntia?

se on vasta 1v9kk joten ulos ei parane yksin laittaa.. eikä nyt oo ketään ketä vois sen ulos viedä... huomenna vien sen mummolaan hoitoon ja meen itse töihin niin saa ainaski puuhailla siellä sitte :)

kyl mie ny taidan lähtee ulos kuitenkin, iskee muuten huono omatunto kun kuitenkin kuumeessa olen töihin menossa niin miksi sitten en lapsen kanssa puuhais... jos jaksais vaikka kävellä kauppaan ja takas