Jaksaisitko jutella tyypin kanssa mesessä tuntitolkulla, jos et olisi siistä yhtään kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suhteeseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suhteeseen

Vieras
Siis tilanne tää: juttelen erään miehen kanssa pari kertaa viikossa mesessä. Keskustelut kestävät jopa 7h putkeen :D Ehkä pientä flirttiä on ilmassa, mutta ei mitään suoraa koska olen varattu ja mies sen tietää. En oikein ota selvää olisko hän kiinnostunut vai ei. Mutta itse en ainakaan jaksaisi kenenkään kanssa noin pitkiä juttuja harrastaa jos ei yhtään olis pohjalla sellaista virettä...

varmaan on kiinnostunut. ootko muuten valmis vaarantamaan nykyisen suhteesi tuollaisen takia? nyt varmasti kivaa, mutta entä ootko ajatellut mitä haluat tästä miehestä? vai haluatko oikeasti mitään.

varmaan on kiinnostunut. ootko muuten valmis vaarantamaan nykyisen suhteesi tuollaisen takia? nyt varmasti kivaa, mutta entä ootko ajatellut mitä haluat tästä miehestä? vai haluatko oikeasti mitään.

En mä tiedä :( Ehkä mulle riittää tää juttelu vain ja haavekuvat hänestä. Olen kyllä ihastunut, mutta en aio kyllä tehdä asialle mitään muuta kuin mahdollisesti jatkaa tätä mesekaveruutta vain.
Kyllä se ohi menee tuo ihastus, toivottavasti. Se vaan on jotain pakoa arjesta ja haluan pitää sen vielä hetken.

En jaksaisi keskustella edes kiinnostuneena... ihan live keskustelut oman puolison kanssa ovat riittävän antoisia.

Toisaalta teinit ovat kasvaneet näppikset kainalossaan ja mesettävät sen enempiä tarkoittamatta...

[QUOTE="miw";22765148]Eikö miehes ihmettele, jos juttelet mesessä 7h putkeen jonkun kanssa? :O[/QUOTE]

Ei se tiiä että juttelin niin kauan kun se itse jo nukkui :/
Tiedän, tää on sikamaista mutta onneksi vain ajatuksen tasolla mitään on edes tapahtunut.

Mä juttelin 6 vuotta mesessä päivittäin yhden tyypin kans enkä ollu kiinnostunut ;) Ihan kaveripohjallakin voi jutella ja tietysti flirttiä heittää jos sattuu olemaan vastakkaista sukupuolta.

onneksi tää tyyppi asuu eri puolella suomea niin ei vahingossakaan törmätä livenä.
hän saa pysyä mun haavekuvanani vain. vaikka jos tilaisuus tulisi... niin... ei ehkä sittenkään.

No tuntikausia en, mutta kohteliaisuussyistä olen joskus melkein tunninkin kyllä chattaillut FB:ssä ja vielä pariinkin otteeseen, vaikka ei olisi vähempää voinut kiinnostaa |O Mutta kyllä sitten aika pian olen keksinyt tekosyyksi lapsen nukuttamisen tai muuta, että olen päässyt pakoon :cool: Kun en vaan hennonut sanoa, että ei tyypin jutut kiinnostaneet sitten pätkääkään. Mutta tajusi varmaan siitäkin, että kerroin joka toisessa lauseessa miehestäni ja niissä lopuista lapsesta :laugh:

Yhteistyössä