Jaksaakohan sitä lähteä viihteelle? kurja ilmakin

  • Viestiketjun aloittaja "wanda"
  • Ensimmäinen viesti
"wanda"
Olin jo miettinyt et lähden ja olen laittanut "paikat" kuntoon mutta nyt kun katson ulos ja ilma on harmaa ja vettä tihuttaa niin enpä tiedä. Juomankin sihautin auki...Ja sitten vielä kahdessa paikassa olis jonkinmoiset bänditkin ja sit vielä vakkaripaikaan meinasin mennä etsimään erästä tyyppiä et sinnekin ihan vaan sen takia sinne menisin ja mun tuurilla kun etsimällä etsisin ni ei se siellä olis kuitenkaan.

Jos jään kotia ni onko palstalla sitten säpinää ja muuta mukavaa tiedossa?
 
"wanda"
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasest pläski;25944595:
Jää kotio, ei sitten harmita kun ei mene ilta pipariksi. Rahatki säästyy ja jos aattelet jo nyt noin, niin yleensa ei mukavammaksi muutu
Toi ilma nyt teki ihan vetämättömän olon mutta toisaalta...mä niin haluan löytää sen yhden ihanan näköisen tyypin jonka kanssa ollaan niin monta kertaa vaihettu katseita ja se on pitänyt musta kiinni mutta mitään ei oo koskaan tapahtunut. Rahaa nyt ei paljon yleensä viihteellä mulla mene kun säästän jo taksimatkat kun kävelen ja pohjat kotona ja baarissa max 3 ja sisäänpääsy on yleensä ilmanen tai 2-5e.
 
"wanda"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25944599:
Mun oli tarkoitus lähteä kans, mutta sen verran yskää vielä, että taidan jättää väliin. Palstan säpinästä en osaa sanoa mitään.
Mulla ei oo mitään vaivaakaan et se pitäs kotona mutta toi ilma vetää jo niin kurjaksi mutta yksin kotona...ei sekään ole kivaa!
 
"wanda"
Vieläkin tihuttaa vettä ja mä jämähin tähän sohvalle katsomaan poliiseja ja pyörimään netissä.
Juon toista siideriä ja syön suolakeksejä mutta ei ole mitään tuorejuustoa niille joten ihan voinokare päälle kun kuivanakaan ei pysty syömään.Ei oo vielä menofiilis tullut. Aika hiljanen palstakin kyllä on.
 

Yhteistyössä