H
harmailija
Vieras
Onko teillä muilla miehiä, jotka kitisee ja tuntee tehneensä jotain aivan ekstraa ollessaan lasten kanssa KOKO PÄIVÄN? Meillä tilanne se, että itse oon jo palannut lomilta töihin ja miehellä vielä kuun loppuun lomaa, joten lapsetkin (2) vielä lomalla tarhasta. Mies suunnitteli lähtevänsä tänään liikenteeseen mutta minä vähän emmin ja esitin toiveen ettei lähtisi, jotta on huomenna lastenhoito kunnossa.Itselläni nimittäin huomenna työpäivä ja lapset siis miehen kanssa kotona.Asia kun tuppaa olemaanniin, että viihteellä käynnin jälkeen miehellä menee seuraava päivä KOKONAAN maatessa ja mitään tekemättä.Lapset on 2v ja 5v, joten ymmärrettävistä syistä pelkkä ajatuksin ahdistaa, että täällä ollaan vain "puoliksi" läsnä.No tähän mies sitten, että hän on ollut koko päivän kotona ja taas ei oo lapset mitään totellu ja tapeltu on vaan koko ajan jne jne.Mies on muutenkin kitissyt viime aikoina jatkuvasti siitä ettei esim.lomaa ole pystynyt pitämään ollenkaan lasten vuoksi vaan yhtä perään katsomista jne ollut koko aika :/ Ja koskaan ei kuulemaa enää saa nukkua ja muutenki kuulostaa siltä, että kaikki on tosi vaikeaa lasten vuoksi mikä itse surettaa aivan tosi paljon, koska itse rakastan lapsiani niin kovasti ja vaikka toki rankkaa on välillä ja itseäkin väsyttää niin silti itseä kauhistuttaa kuulla toisen suusta tollasta. Itse kun vielä haaveilen kolmannestakin lapsesta niin nyt olen kyllä alkanut miettimään ettei miehestäni taida siihen olla ja että taitaa olla parempi heittää sellaiset haaveet menemään. Ja ei, mistään teinipojasta ei isän kohdalla ole kyse vaan ikää on jo 39v. Aina välillä käy mielessä, että millaisen miehen olenkaan valinnut
Tuntuu, että meillä ei nuo arvot aina kohtaa...
Pointti kai tässä jutussa oli se, että itse viettäisi lasten kanssa vaikka kuinka pitkän loman kotona jos vain olisi mahdollista.Loman tekee juuri se kun saa lasten kanssa olla.V*tuttaa suorastaan miehen asenne asiaan, aivan kuin olisi uhrannut elämänsä perheelleen ja menettänyt kaiken.Plääh!
Pointti kai tässä jutussa oli se, että itse viettäisi lasten kanssa vaikka kuinka pitkän loman kotona jos vain olisi mahdollista.Loman tekee juuri se kun saa lasten kanssa olla.V*tuttaa suorastaan miehen asenne asiaan, aivan kuin olisi uhrannut elämänsä perheelleen ja menettänyt kaiken.Plääh!