Jakaas mulle tortillan täyte ideoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ajatus on niin että teen ne valmiiksi ja sitten vaan lämmitän uunissa, vai onks ne sitten burittoja jos on valmiiksi täytetty ja rullattu.

Jauhelihaa ja broiskua oon ajatellu

Kasvisversiokin olis kiva

Vieraita on tulossa 8 + me eli yht. 6 aikuista ja 6 lasta (jotka on suhtkoht kaikkiruokaisia)

Lämmitän tortillapohjat erikseen mikrossa tai uunissa ja täytteet tarjoan kastikkeet kattiloista ja salaatit, sipulit, chilit, jalapenot, ranskankerman omista astioistaan.

Mie oon aina tarjonnut täytteet erikseen kattiloista ja kupeista:
- maustekastiketta
- jauhelihaa (taco-maustettuna )
- broilerinsuikaleita (mausteella )
- jäävuorisalaattia
- tomaattilohkoja
-ananaspaloja
- kurkkukuutioita
- paprikakuutioita
- juustoraastetta
- kermaviilidippiä

Näitä on aina kehuttu. Teen valmiiksi ja lämmitän uunissa, suljen hammastikun avulla. Eli tomaattikastike (tulisuus oman maun mukaan) sekaan maissia (saa olla reilusti!) sipulia, paistettua kanaa, paprikaa. Päälle sitten juustoraaste ja uuniin kunnes juusto ottaa väriä. Lisäksi itse otettaviksi kastikkeiksi kermaviili ja quacamole tai juustokastike.
Nam!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajatus on niin että teen ne valmiiksi ja sitten vaan lämmitän uunissa, vai onks ne sitten burittoja jos on valmiiksi täytetty ja rullattu.

Jauhelihaa ja broiskua oon ajatellu

Kasvisversiokin olis kiva

Vieraita on tulossa 8 + me eli yht. 6 aikuista ja 6 lasta (jotka on suhtkoht kaikkiruokaisia)

lämmitä tortillalevyt mikrossa/uunissa.. ja seos:
Jauhelihaa, tex mex santa maria seos ja maissia, paista pannulla ja sitten jokainen voi itse lisätä maun mukaan juustoraastetta, sipulikuutioita, ranskankermaa..

Kiitos kaikille, aattelin tosiaan et jos tekisi valmiiksi kun meinattiin niin et lapset syö ensin ja sit aikuiset niin on aika homma tossa lämpimänä pitämisessä. Noin voisin lämmittää osan ensin ja sit kun lapset syö niin toisen satsin.
Mut täytyy miettiä tota itse ottamista uudestaan

Yhteistyössä