K
kammo
Vieras
Tuntuu todella huonolta äidiltä, vaikka tiedän ettei se ole niin! Olen flunssassa, mutta Buranan voimalla olisin voinut mennä töihin. Ongelmana oli kuitenkin se, että eilen lasten kanssa kotona päivää viettäessä (meillä lapset ovat ke-pe päiväkodissa, jolloin minä olen töissä; ma-ti ollaan kotona) ääneni lähti miltei kokonaan eikä vieläkään pidä yhtään. Teen puhetyötä, joten en voinut äänen takia mennä töihin. Lapset oli pakko viedä hoitoon, että voisin antaa tämänä päivää ääneni levätä ja jospa se siitä palautuisi.
Jäi vaan niin p*ska fiilinki, kun lapsilla on tutussa päiväkodissa hiihtoloman vuoksi osittain vieraat hoitotädit ja melkein kaikki lapset heidän ryhmissään on vieraita "keräilyeriä" muista pikkuryhmiksistä jotka on kiinni hiihtoloman ajan. Lapset jäi niin vaiteliaina hoitoon, onneksi 2-vuotiaan ryhmässä oli sentään omahoitajansa aamuvuorossa ja hän pääsi heti tuttuun sylkkyyn ihanan hoitajansa luokse.
Jäi vaan niin p*ska fiilinki, kun lapsilla on tutussa päiväkodissa hiihtoloman vuoksi osittain vieraat hoitotädit ja melkein kaikki lapset heidän ryhmissään on vieraita "keräilyeriä" muista pikkuryhmiksistä jotka on kiinni hiihtoloman ajan. Lapset jäi niin vaiteliaina hoitoon, onneksi 2-vuotiaan ryhmässä oli sentään omahoitajansa aamuvuorossa ja hän pääsi heti tuttuun sylkkyyn ihanan hoitajansa luokse.