Jäin tässä miettimään asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Että tuolla alakerrassa oli sitten kunnon bailut perjantai-iltana, jonka johdosta mä kävin sitten yöllä huomauttamassa, että poppikoneesta volyymia pienemmälle kiitos.
Kohteliaasti sanoi , että laitetaan ja toivotti mulle vielä hyvää illan jatkoa.

Poppikoneen volyymiä laitettiinkin pienemälle. Vaan sitten kun kävin tupakalla, kuului alakerran parvekkeelta murinaa, kun musiikki ei kuulu parvekkeelle, kun siellä on partsin ovi kiinni :o Siis nuoret tupakalla eivätkä kuule musiikkia sinne parvekkeelle.
Johon sitten tuo pippaloiden isäntä ilmoitti, että 4.kerroksesta käytiin huomauttamassa musiikin kuuluvuudesta :laugh:
Vaan hyvin suhtautui tuo asunnossa asuva nuori siihen, että ei voi luukuttaa poppia niin, että talo tärisee. Kävi nimittäin senkin jälkeen ihan selvästi pienentämässä volyymiä, kun joku laittoi isommalle musiikkia.
Siitä hänelle antaisin :flower:

Mutta se mikä mua nyt mietityttää, on se, että kerronko vanhemmille tästä?

Oisit vienyt bileisiin toivebiisilistan, kun itsekin joudut sitä kuuntelemaan ;) Vanhemmillahan voi tieto bileistä ollakin, mutta kyllä mä varmaan sopivassa välissä mainitsisin, että oven takana on käyty.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
no anna olla jos niistä bileistä ei muuta haittaa ollu.

Muuta haittaa ei ollut. Vaikka tupa taisi olla ääriään myöten täynnä nuoria, niin he eivät muuten kyllä mitenkään "kuuluneet". Eli eivät itsessään riehuneet tai huutaneet. Ainoa oli tuo musiikki, joka raikasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Oisit vienyt bileisiin toivebiisilistan, kun itsekin joudut sitä kuuntelemaan ;) Vanhemmillahan voi tieto bileistä ollakin, mutta kyllä mä varmaan sopivassa välissä mainitsisin, että oven takana on käyty.

Tätä mä nauroin miehellekkin, että olisvat soittaneet jotain hyvää poppia , niin olis ehkä voinnu katsoa sormien läpi sitä popitusta :laugh:

Ja todella,saatan vaikka jossain kohtaa kertoa että käväsin oventakana yöllä.

Yhteistyössä