jäin kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stidi harmana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stidi harmana

Vieras
Jäin tänään tavallaan pomolle kiinni.... Elikkäs etsin uutta työpaikkaa, mutta tän hetkinen pomo ei sitä tiedä...

Kävin sitten eräässä rekrytointifirmassa haastattelussa ja kuinkas ollakkaan pomon tytär on siellä töissä. Tais paljastua että haen uutta työtä.
Minulla ja pomolla o jo valmiiksi sukset ristissä niin pistää vaan mietityttämään millaista kohtelu on kun saa tietää minun hakevan uutta paikkaa...

Kyllä voi ihmisellä olla huono tuuri.

Eihän se varsinaisesti sais kertoa, mutta mistä sitä koskaan tietää. Tuntuvat muutenkin olevan niin hyvää pataa keskenään, tytär ramppaa alvariinsa meillä töissä.... Niin ja kyseessä on äiti ja tytär...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:36 stidi harmaana kirjoitti:
Eihän se varsinaisesti sais kertoa, mutta mistä sitä koskaan tietää. Tuntuvat muutenkin olevan niin hyvää pataa keskenään, tytär ramppaa alvariinsa meillä töissä.... Niin ja kyseessä on äiti ja tytär...

miten mä oikein luin ku olin varma et kyseessä isä :whistle:
no joka tapauksessa kurja tilanne sulla, toivottavasti saat sen uuden työpaikan =)

olisko johtunu yleisestä "odotuksesta" että pomot on pääasiassa mihiä.. :whistle: heh, ja samapa tuo olis ollu vaikka oliskin ollu kyseessä isä, #&%?$!* tilanne ei vaan voi mitään. Täytyy toivoa sitä uutta työtä..

Yhteistyössä