Lunatic
siellä on Nina Mikkonen puhumassa lasten kotihoidon puolesta.. katotaanpas mitä rouva timo TA taas neropatteilee.. :headwall:
Mä olen natsi-äiti. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Toi on ihan seonnut.. vertaa lastenhoitoa natsismiin!!![]()
Siis tarhaa vertaa natsisaksaan.. ja toi ei oo antanu suunvuoroa tolle toiselle keksustelijalle lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä olen natsi-äiti. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Toi on ihan seonnut.. vertaa lastenhoitoa natsismiin!!![]()
en ole hänen "mielipiteistään" niinkään vakuuttunut. Mitä keskustelua se on jos ei anna toiselle suun vuoroa?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siis tarhaa vertaa natsisaksaan.. ja toi ei oo antanu suunvuoroa tolle toiselle keksustelijalle lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä olen natsi-äiti. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Toi on ihan seonnut.. vertaa lastenhoitoa natsismiin!!![]()
![]()
Hirvee eukko... anteeksi... älä bannaa.. :ashamed:
Jaa juu, onkelmia suhtautua auktoriteetteihin? oukidouki, en katso. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siis tarhaa vertaa natsisaksaan.. ja toi ei oo antanu suunvuoroa tolle toiselle keksustelijalle lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mä olen natsi-äiti. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Toi on ihan seonnut.. vertaa lastenhoitoa natsismiin!!![]()
![]()
Hirvee eukko... anteeksi... älä bannaa.. :ashamed:
Niinpä. Kyllä taas kerran teki itsestään fiksun vaikutelman.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:en ole hänen "mielipiteistään" niinkään vakuuttunut. Mitä keskustelua se on jos ei anna toiselle suun vuoroa?
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Herranenaika, tuohan on ihan vauhko![]()
Niin olis... :|Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sattumalta näin tuon pätkän äsken.
ihan valmis osastolle koko eukko ...![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel