Jaiks, kääntäkää ykköselle

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Toi on ihan seonnut.. vertaa lastenhoitoa natsismiin!! :LOL:
Mä olen natsi-äiti. :xmas:
Siis tarhaa vertaa natsisaksaan.. ja toi ei oo antanu suunvuoroa tolle toiselle keksustelijalle lainkaan. :eek:

Hirvee eukko... anteeksi... älä bannaa.. :ashamed:

huoh
Siis tarhaa vertaa natsisaksaan.. ja toi ei oo antanu suunvuoroa tolle toiselle keksustelijalle lainkaan. :eek:

en ole hänen "mielipiteistään" niinkään vakuuttunut. Mitä keskustelua se on jos ei anna toiselle suun vuoroa?

Jaa juu, onkelmia suhtautua auktoriteetteihin? oukidouki, en katso. :xmas:

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
en ole hänen "mielipiteistään" niinkään vakuuttunut. Mitä keskustelua se on jos ei anna toiselle suun vuoroa?
Niinpä. Kyllä taas kerran teki itsestään fiksun vaikutelman. :LOL:

kokoajan jankutti sydämellä ajattelusta, mutta itsellä ei oo senvertaa sydäntä että antas muillekin suunvuoron. Äääääliö akka. :kieh:

oho
tää oli ihan kauhea nainen :O luulee vissiin olevansa kaikkien kotiäitien esitaistelija, oikea evankelista :O ihan siis aiheeseen itseensä en ota kantaa nyt. missä noin huonot käytöstavat on ihminen oppinut? ei anneta suunvuoroa toiselle paasataan vaan. kauheita esimerkkejä natsismista, syytti suoraan sitä toista moisesta toiminnasta. ihan nousi karvat pystyyn.
enpä haluisi että moinen noita olis millonkaan mun ja lapseni asialla, johan kuolisin myötähäpeään.

Yhteistyössä